20 Şubat 2009 Cuma

Ankara Ekipleri


Küçüklüğümden beri Ankara'ya 2 takımın yeterli olduğunu düşünürüm. Hatta zaman zaman taraftarlarını gördükçe 2 takımın bile fazla olduğunu düşünmeye başlarım. Gençlerbirliği ve Ankaragücü'nün mazilerine saygılı olduğum için ses çıkarmıyorum. Ankaraspor bu sezon gayet iyi bir performans sergiliyor, taraftar desteği olmamasına rağmen. Onları kutluyorum. Şu an yapacağım değerlendirme diğer 3 Ankara ekibiyle ilgili. Süper Lig takımlarının iç saha performanslarına bakıldığında son 3 sırada, Hacettepe, Gençlerbirliği ve Ankaragücü'nü görüyoruz. Bence bu tesadüfi bir istatistik değil. İnsanlar taraftarları fazla önemsemese de benim için çok önemlidir ve ben iç saha performanslarında son 3 sırada bu ekibin olmasını taraftar sorunlarına bağlıyorum. Ankaragücü'nün gayet iyi bir taraftarı var fakat bildiğim kadarıyla Cemal Aydın'la uğrşmaktan takıma gerekli desteği veremiyorlar. Gençlerbirliği'nin de takımına bağlı belirli bir taraftarı olsa da, onlara seyirci demenin daha doğru olduğunu düşünüyorum çünkü pek tezahürat yapmıyorlar. Ankaragücü taraftarlarına göre okumuş, akıllı taraftarları var onların. Hacettepe'ye ise değinmek bile istemiyorum. Tabii aynı şey Ankaraspor için de geçerli, fakat onlar dış sahada da iç sahadaki kadar başarılı olduklarından değerlendirme dışı tutmak daha doğru olur.

Ankaragücü'nün kendi sahasında sadece 1 galibiyeti var. Deplasmanda ise 3. Hacettepe'nin genel performansı rezil olduğu için onları da iç saha-dış saha diye incelemenin yararını görmüyorum. Gençlerbirliği'ne bakacak olursak, iç sahada onların da 1 galibiyeti var. Deplasmanda ise 4. Ligin de deplasmanda en başarılı 4. ekibi Gençlerbirliği. Tabii tüm bunları tesadüf veya önemsiz istatistikler olarak görenler de olacaktır. Fakat bence hiç de öyle değil...

4 yorum:

  1. "Gecekondu" pankartına bittim yalnız :)

    YanıtlaSil
  2. Bir zamanlar 1. Lig'de hiç Ankara takımı yok diye Ankaragücü'nü ne taklalar atarak lige aldılar, ligde kalmasını sağladılar tarih yazıyor. Şimdi 4 tane birden var :)

    Ankaraspor'u severim bence Ankaragücü'nün lige hiç bir katkısı yok.

    YanıtlaSil
  3. Ankaragücü 3 büyükler dışında 1. lig'de en uzun süre oynayan takım galiba. Aklımda öyle kalmış, tabii yanılıyor da olabilirim.

    Ben Aykut'u çok severim, o yüzden Ankaraspor'u da severim fakat dediğim gibi abi fazla bu takımlar Ankara'ya. Ankaragücü düşerse isim değişikliği yapacaklar dedikodusu çıkmıştı...

    YanıtlaSil
  4. search parameter olarak "Ankaragücü" ve "Kenan Evren" diyorum.

    YanıtlaSil