13 Şubat 2009 Cuma

Başlangıç


Blog hazırlamak ve güncellemek gerçekten emek isteyen bir iş. Türkiye'de spor üzerine blog'ların öncüsü bilindiği gibi
Aceto Balsamico'dur. Esasında ben daha önceden yine bu adreste futbol ağırlıklı bir blog hazırlamaya çalışıyordum. Aslında fena da gitmiyordu fakat bir anlık sinirim bütün emeğin boşa gitmesine sebep oldu ve blog'un tüm içeriğini sildim.

Şimdi yeniden başlama sebeplerime gelecek olursam... Eskisine oranla daha iyi hazırlayabileceğimi düşünüyorum. Bunun yanında blog'umu daha çok kişinin takip edeceğini düşünüyorum ve sırf bu bile hazırlamak için bir neden. Ayrıca hazırlama şevki veriyor insana bu... Sıfırdan başlamıyorum bu işe, tecrübeliyim diyebilirim. Uzun bir süredir de Ekşi Sözlük'te düşüncelerimi paylaşıyorum, blog'umda da aynı ölçüde görüşlerimi sürdüreceğim.

Büyük bir aksilik olmazsa bu sefer yanımda iki dostum var, Ekşi Sözlük'teki nickleriyle Belgarath ve Kendi Kalesine Gol Atan Kaleci. Sık sık olmasa da zaman bulabildikçe -şimdilik haftada bir olarak düşünüyoruz- blog'a katkıda bulunacaklar. Belgarath çok sağlam bir Galatasaraylı ve futbola bu çerçeveden bakıyor. Hafızası çok kuvvetli ve çok küçük yaşlardan beri benim gibi futbol dünyasını takip ediyor. Kendi Kalesine Gol Atan Kaleci'nin hikayesi biraz daha farklı olsa da o da sağlam bir Trabzonsporlu. Deplasman deplasman gezip takımını takip ettiğini söyleyebilirim. Onların aksine ben de bir Fenerbahçeliyim ve 4.5 yaşımdan beri Fenerbahçe'yle, dolayısıyla da futbolla iç içeyim.

İlk postumuz bu şekilde olsun, inşallah umduğum gibi gider her şey... Sıkılmazsam ve bazı şeylere kızmazsam elimden geldiğince blog'umla ilgilenmeyi sürdüreceğim.

Edit: Ekşi Sözlük'teki nickiyle Düşünen Hayvanın Önde Gideni son transferimiz... Kendisi Beşiktaşlıdır ve farklı bakış açısıyla blogumuza katkıda bulunacaktır. Kendisine güveniyorum. Ayrıca ne çok kendisi dediğimi farkettim bu notu yazarken... Burada "Jumaru" nickiyle yazacak...

7 yorum:

  1. Hayırlı olması temennilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Umarım güzel olur herşey. Kendi Kalesine Gol Atan Kaleci'nin yazılarını da merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  3. takip etmeye calisacagim
    umarım basarılı olursunuz

    YanıtlaSil
  4. Ekşi Sözlük'te de buraya yazacak olan grubun yazılarını büyük keyifle okuyordum. Artık buradan devam edeceğim demek ki. hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun, keyif ve ilgiyle takip edeceğiz, umarım başarılı olursunuz,aslında bir de Beşiktaşlı bulsanız güzel dörtlü oluşur=)...Kolay Gelsin

    YanıtlaSil
  6. herkese teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun tekrar.Sozlukten yorumlarınızı begenıyle okurdum.Artık burdan takip edecegım:)

    YanıtlaSil