14 Şubat 2009 Cumartesi

Çerezlik Karşılaşma


Maçtan önce gerek blogda, gerek Ekşi Sözlük'te bu maçın ölçü olmaması gerektiğini yazmıştım. 5-0 olur demiştim, 7-0 oldu. Tamam kabul ediyorum Fenerbahçe diğer maçlara oranla daha iyi oynadı fakat bu haftaya da iyi top oynayacağımız anlamına gelmiyor. Hacettepe'nin kalecisi Ulaş bayağı kötüydü bu akşam. Serkan Atak'ın neden 30. dakikada oyuna girdiğini anlamadım. Takımın en teknik oyuncularından biri ve oyuna sonradan giriyor. Zaten takımın gücü belli, baştan oynatmıyorsun sonra 30. dakikada oyuna sokuyorsun... Hacettepe bu kadroyla, bu oyunla Bank Asya'da ilk 6'ya bile giremez.

Fenerbahçe cephesine gelince, bir konuya dikkat çekmek istiyorum. Maçı anlatan Melih Şendil'i uzun bir süredir takip ediyorum, ya Güiza'dan nefret ediyor, ya da büyük bir Semih Şentürk hayranı. Lugano'nun Güiza'dan daha fazla golü olduğunu, Fenerbahçeli taraftarların Semih'i hep ilk 11'de görmek istediğini, şimdi hatırlayamadığım buna benzer şeyler söyledi maç boyunca. Uzun bir süredir rahatsız ediyor bu durum beni ve bu akşam iyice arttırdı bu söylemlerini. Sanki Semih yerine Güiza oynasaydı ilk 11'de skor ve oyun farklı olacaktı...

Volkan'ı yine çok beğendim, Ali Bilgin fena değildi, Lugano ve Önder genelde iyiydiler fakat 6-0'dan sonra bayağı adam kaçırdılar. Roberto Carlos'u beğendim, son haftalardaki çıkışını devam ettirdi. Deivid diğer yıldızlara göre daha az gözüktü fakat golü güzeldi. Alex her zaman görmek istediğim Alex'ti. Uğur Boral karşı karşıya kaçırdığı pozisyonda çok tepki aldı, genele göre vasattı. Deniz iyiydi, oynadıkça daha da iyi olabilir. Emre her zamankinden iyiydi fakat sağlam değil. En ufak bir faulde sakatlanacakmış gibi geliyor. Semih de bayağı iyiydi, sevindim kendisi için. Kazım yine bencildi, Gökhan Emreciksin asist de yaptı fena oynamadı. İlhan'dan bir şey anlamadım, zaten 82. dakikadan sonrasını izlemedim karşılaşmanın.

Hakemi de bayağı beğendiğimi söyleyebilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder