18 Şubat 2009 Çarşamba

Deplasmanda 1-1 İyi Sonuçtur


Laurent Blanc çok beğendiğim bir futbolcuydu, teknik adamlığını da beğeniyorum. Başta Alou Diarra olmak üzere kaliteli bir kadrosu var Bordeaux'nun, Blanc önderliğinde iyi işler yapıyorlar. Galatasaray'ın bütün maçlarını canlı izlemediğimden Galatasaray hakkında yorum yapmam ne kadar doğru olur bilmiyorum ama bir şeyler yazmak istiyorum. Bazı takımlar, ligde ayrı, Avrupa Kupaları'nda ayrı gider. Bu sezon da Galatasaray'da o tarz bir takım gibi geliyor bana. Gerçi Benfica bayağı kötüydü, diğer rakipler de fazla güçlü değildi fakat ortada olan bir şey var, Galatasaray'ın Avrupa'da iyi gittiği. Kamuoyu Bordeaux'yu favori olarak gösterse de, ben karşılaşmanın 1-1 gibi bir skorla berabere biteceğini düşünüyorum. 1-1 turu garantileyecek bir skor olmasa da, avantaj sağlayacağı muhakkak. Cavenaghi'nin haricinde Chamakh'a dikkat diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder