14 Şubat 2009 Cumartesi

Güiza Olmadan...


Bu akşam Fenerbahçe, Hacettepe ile karşılaşacak evinde. İki takımda da önemli eksikler var. Fenerbahçe'de Güiza ve Gökhan Gönül cezalı, Edu, Josico, Selçuk sakat. Yasin de rahatsızlığı yüzünden maç kadrosuna alınmamış. Tahminim Ali Bilgin sağ bekte oynar, Önder de Edu'nun yerinde. Can'ı oynatacağını sanmıyorum Aragones'in. Hacettepe'de ise Tolga Seyhan kart cezalısı, Sandro ve İbrahim de sakatlığı yüzünden karşılaşmada forma giyemeyecek.

Ölçü olmaması gereken bir karşılaşma bana göre. Hacettepe'nin ligdeki konumu belli. Üstelik maç Kadıköy'de oynanacak. Fenerbahçe bu akşam süper bir futbol oynasa, 5 gol atsa da benim için pek önemi yok. Bu karşılaşmanın benim için önemi Güiza'nın yokluğunda Semih'li Fenerbahçe'nin nasıl oynayacağı. Ben bu sistemde isterse David Villa oynasın pek bir şeyin değişeceğini sanmıyorum.

Temennim güzel bir karşılaşma olması, bol gol pozisyonu olur, zevkli bir mücadele izleriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder