23 Şubat 2009 Pazartesi

Kim Sorumlu?

6 yorum:

  1. Ben oyumu Michael Skibbe'den yana(!) kullandım; ama bu durumun asıl sorumlusu, Adnan'lar özellikle de Adnan Polat'tır...Şimdi yorumu okuyanlar, "E neden Skibbe dedin o zaman, birader?!" diyecekler ama, ben gereken dersin çıkarıldığına inanıyorum, bu yüzden Başkan'ı suçlu ilân etmeye gerek yok, ayrıca çok güzel düşünmüşsünüz anketi...

    YanıtlaSil
  2. Aziz Yıldırım seçeneği koymamışsın? :D

    kimden ötrü? ha? benden ötürü mü? senden ötrü!!

    YanıtlaSil
  3. Ben en baştan beri teknik direktörlere bu kadar yüklenilmesini anlamamışımdır. teknik direktörler gider, başkanlar hiç gitmez. teknik direktörler hata yapamaz, başkanlar hep hata yapar, bundan sonra yapmaz tecrübe oldu denilir...

    YanıtlaSil
  4. feldkamp'a şu ana kadar oy verilmemesi ilginç.

    YanıtlaSil
  5. Futbolculara oy verdim. Böyle iş ahlakı düşük, disiplinsiz topçularla bu kadar olur. Skibbe'ye yazık oldu.

    YanıtlaSil
  6. Bence de bu isimler arasında en az suçu olan Skibbe'dir :)

    YanıtlaSil