25 Şubat 2009 Çarşamba

Şampiyonlar Ligi Çarşamba Gecesi


Dün geceki maçlar için yazdığım postta bayağı başarılı oldum, olumlu tepkiler geldi. Star'da da yayınlanan İnter-Manchester maçının 0-0 biteceğini bildim. Arsenal'in kazanacağını, Lyon ve Barcelona'nın berabere kalacağını doğru tahmin ettim. Sadece Atletico Madrid-Porto maçını doğru tahmin edemedim, ben Atletico Madrid zor da olsa kazanır demiştim 2-2 bitti karşılaşma. Bu akşamki karşılaşmalarla devam etmek istiyorum.

Real Madrid-Liverpool: Maçın favorisi Real Madrid fakat ben maçı Liverpool'un kazanacağını düşünüyorum. Real Madrid maç boyunca daha üstün oynayabilir fakat defansta çok açık veriyor, Liverpool'un bunları değerlendireceğini düşünüyorum etkili futbolcularıyla. 2-1 gibi bir skorla Liverpool evine mutlu dönecektir.

Chelsea-Juventus: Guus Hiddink'i çok severim, kısa zamanda Chelsea'ye çok katkı sağlayamayacağı doğru fakat etkisini hissettirmiştir yine de. Juventus'un usta ayakları ekstra şeyler yapmazsa Chelsea'nin 2-0 gibi bir skorla kazanacağını düşünüyorum karşılaşmayı.

Villarreal-Panathinaikos: İki ekip de sevinmişlerdir açıkçası kuralar çekildikten sonra. Panathinaikos ilginç sonuçlara imza attı bu sezon. İspanya'da neler yapar, maçlarını takip edemediğimden tam olarak kestiremiyorum. Villarreal'in 3-1 kazanacağını düşünüyorum karşılaşmayı.

Sporting Lizbon-Bayern Münih
: Lafı uzatmadan söyleyeyim, bu karşılaşmadan beraberlik bekliyorum. 1-1 veya 2-2 olabilir. Bayern'in kadrosu Portekiz ekibine oranla çok güçlü olsa da Klinsmann ve ekibine güvenmiyorum. Çok maçını izledim bu sezon, ilginç sonuçlar aldılar genel olarak. Bayern yenilmeyecektir ama düşündüğü kadar kolay da galip gelemeyecektir.

2 yorum:

  1. Güzel yorumlar ellerine sağlık, Fikirlere gelince:

    Madrid-Liverpool: Bence Liverpool alır, tabi ki beklendiği gibi ortada maç ama Liverpool zorlancak ve karşılığını alacak gibi...0/2

    Chelsea-Juve: Bence Chelsea için kolay maç olmasa da çok zorlanmaz...1

    Villareal-Pana: Ne olacağı belli olmaz, ama Villareal rahat alır gibi...1

    Lizbon-Münih: Dediğin gibi Klinsmann güven vermiyor, bence iyi teknik adam da değil, yine de Münih'in zorlansa da alacağını düşünüyorum...0/2

    YanıtlaSil
  2. bu gece de fena değildim gibi :)

    YanıtlaSil