24 Şubat 2009 Salı

Şampiyonlar Ligi Salı Gecesi


Bu akşam 4 güzel karşılaşma bekliyor bizleri.

Atletico Madrid-Porto: Madrid ekibi çok gol yiyor. La Liga'da oynadığı 24 maçta 35 gol yedi. Ayrıca son 8 maçta sadece 1 galibiyeti var. Hafta sonu Sevilla'ya deplasmanda 1-0 yenildiler. Porto ise Portekiz'de lider şu an. 12 maçtır kaybetmiyor ligde. Karşılaşmanın az gollü olacağını tahmin ediyorum, 1-0 gibi bir sonuçla ev sahibi zor da olsa kazanacaktır karşılaşmayı.

Lyon-Barcelona: İspanyol ekip tartışmasız sezonun en iyi ekibi. Lyon ise art arda gelen şampiyonlukların ardından bu sezon durulmuşa benziyor. 6 puan farkla lider fakat çok iyi bir futbol oynadıklarını söyleyebilmek güç. Gecenin en zevkli karşılaşması olacağa benziyor. 2-2 gibi bir skor var kafamda. Barcelona düşündüğü kadar kolay kazanamayacaktır maçı. Bu maçı seyretmeyi planlıyorum akşam.

Arsenal-Roma: İki ekibi de, teknik adamlarını da çok severim. Arsenal yine hayal kırıklığı yarattı ligde fakat oynadıkları futbolu beğeniyorum. Roma da sezona kötü başlamasına rağmen toparlanmasını bildi, Şampiyonlar Ligi'ne katılacaklar bence. Vucinic hafta sonu oynanan Siena maçında oynamadı. İki ekibin de çok iyi savaşacağını düşünüyorum, Arsenal'in 2-1 gibi bir skorla kazanacağını düşünüyorum.

İnter-Manchester United: Gecenin en önemli karşılaşmasını en sona bıraktım. Star bu maçı verecek fakat ben internet üzerinden Lyon-Barcelona maçını izlemeyi düşünüyorum. İki teknik adamın da risk alacağını sanmıyorum. Kontrollü bir oyunu tercih edip her şeyi rövanşa bırakacaklardır. 0-0'lık skor kimseyi şaşırtmasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder