28 Şubat 2009 Cumartesi

Sivas Fenerbahçe'yi 5'ledi!


Bir an şaşıranlar olabilir. Evet daha karşılaşma oynanmadı ama gönlümden geçen Sivas'ın Fenerbahçe'yi 5-0 gibi bir skorla yenmesi. Yoksa Fenerbahçe'de bir takım şeylerin düzeleceği yok. Örneğin, bugün Sivas'a 2-1 kaybetsek, Aragones'in ayrılacağını sanmıyorum.

Fenerbahçe'de Roberto Carlos, Selçuk, Josico, Colin Kazım gibi isimler yok. Sivasspor'da Hayrettin. Sivasspor'un 5 atmasını istiyorum dedim ama Fenerbahçe bu tarz maçları genelde kazanır, bence yine kazanacaktır. Oyunun kilit noktası Semih-Güiza-Alex üçlüsünün bir arada oynayıp oynamayacağı sezon başındaki gibi. Bu üçlü bir arada oynarsa Fenerbahçe maçı rahat kazanır diye düşünüyorum. İnşallah güzel bir karşılaşma olur...

Sivas'ın şampiyonluk olayına gelecek olursam... Fenerbahçe Aragones gitmediği takdirde 2. bile olamaz. Dolayısıyla Türk futbolunda bazı şeylerin değişmesi için Sivasspor'un şampiyon olmasını istiyorum. 3 büyükleri tutanların çoğu, hatta Anadolu takımlarının taraftarları, Sivasspor'un şampiyon olmasını istemiyor. Nedeni ise Sivasspor'un çirkin futbol oynamasıymış. Arkadaşlar turnuva olsa bu, sadece 4-5 maç oynansa şampiyonluk gelebilir. Yunanistan örneği var önümüzde. Fakat 34 maçlık periyotta çirkin futbolla şampiyonluk hayaldir. Bekleyip göreceğiz, Fenerbahçe şampiyon olamazsa Sivas olsun istiyorum.

1 yorum:

  1. Gün itibariyle Galatasaray'ı şampiyon yaptık bana kalırsa. Fenerbahçe ligi büyük ihtimalle 4. bitirecek. Şampiyon Galatasaray, Sivasspor'un 2 ya da 3 puan önünde tamamlayacak sezonu, Beşiktaş ve Fenerbahçe de üçüncü ve dördüncülüğü paylaşırlar. Derby'ye bakar o pozisyon da.

    (Trabzon dağılır. Ersun Yanal'dan nefret ediyorum, evet :)

    YanıtlaSil