14 Şubat 2009 Cumartesi

Vedin Musiç


100 metreyi 11 saniyede koşuyordu. 1973 doğumlu Bosnalı. 38 kere milli oldu. İki sene İstanbulspor'da, üç sene Antalyaspor'da oynadı. Kritik maçlarda üç beş golü vardı. Türkiye'ye gelen en hızlı sol kanat oyuncularından biriydi. Hücümda da savunmada da vasatın üstündeydi. Büyükler neden kendisiyle ilgilenmedi bilemiyorum. Erol Bulut'tan da, Ümit Özat'tan da İbrahim Üzülmez'den de daha faydalı olurdu. Sanırım Fenerbahçe'ye gol atmadığı için taliplisi çıkmadı.

Türkiye'den sonra İtalya'nın yolunu tuttu. Como, Modena, Bari derken en son Padova'da görüldü. Hala oynuyor mu bilemiyorum.

Not: Emre sayesinde ben de blog işinin içine bir şekilde bulaştım. Ne zamandır bir şeyler karalamak istiyordum ama gözümde büyüyordu. Açıkçası sorumluluğu Emre'ye sallayıp kendi kafama göre takılmak daha cazip geldi. Normalde Beşiktaş'la ilgili yazmamı istiyor ama ben böyle kıyıda köşede kalmış şeyler hakkında karalayıp "kaybolan değerlerimize sahip çıkan entel" imajıyla parsayı toplamak niyetindeyim. Neyse lafı çok uzattık. Hoşbulduk efendim.

1 yorum:

  1. hadi hayırlı olsun jumaru, devamını da bekliyoruz, sana güveniyoruz :)

    YanıtlaSil