14 Mart 2009 Cumartesi

Bu Kadar da Hata Olmaz


Eski adıyla Superspor, yeni adıyla Sporx, yıllardan beri en çok tıkladığım sitelerden biridir. Ama son yıllarda öyle hatalar yapıyorlar ki, site hakkındaki görüşlerim iyiden iyiye değişmeye başladı. Arsenal maçının sonucundan haberim var, 4-0 yendi Blackburn'u. Fakat Sporx'e göre 2-0 yenmiş Arsenal. Çok da önemli değil diyebilirsiniz. Fakat birisi alt-üst bahisi oynamışsa çok önemli Sporx'in yaptığı bu hata. Belirtmeden geçemedim, inşallah böyle hataları minumuma indirgerler.

2 yorum:

  1. Ben de bugün 17.00 maçlarını sporx ten takip ettim. Öncelikle iddaa maçlar kategorisini seçip canlı skorlara girdiğimizde zaman zaman bir maç görünmüyor. Mesela bugün hoffenhem maçı yoktu canlı skorlarda. Çarşamba da bir maç yoktu ki çarşamba günkü o maça ben oynamıştım. Bir de bugün yine sporx te iskoçya liginde devre arasında üç gol oldu. Yedek oyuncular ısınmaya çıkınca atıyorlar herhalde. Öte yadnan maçkolik in reklamlarla dolu ve bilgisayarımı fena halde yoran canlı skorlar bölümü yerine sporx tercih sebebi. Livescore engellenmeseydi keşke. Bu ne rant hırsıdır anlamış değilim ki livescore engellenebiliyor...

    YanıtlaSil
  2. haftasonundaki antep maçında tabata nın iki gol attığını yazmışlardı ben de arkadaşımla iddiaya girdim,özet görüntülerini izlemeden,çünkü benim gibi tabata'nın iki gol attığını iddia eden biri daha vardı sonra görüntüleri izledik iki gol atan beto imiş.diğer iddia eden de sporx ten okumuş maçla ilgili bilgileri, teşekkürler(!) sporx demek istiyorum =]

    YanıtlaSil