6 Mart 2009 Cuma

Hafta Sonu Maçları


Evet arkadaşlar, tahminlerimize başlıyoruz.

Stuttgart-Borussia Dortmund: Ev sahibi Stuttgart 7., Dortmund 9. sırada. Aralarında 3 puan var. Stuttgart son 8 maçta yenilmedi ve iyi bir performans sergiliyor. Son 4 lig maçında 12 gol attı, 8 gol yedi. Dortmund ise ligin en az yenilen ve en çok berabere kalan ekibi. Son 8 maçının 6'sında berabere kaldı. Ben bu karşılaşmadan da beraberlik bekliyorum, 3.10 gibi güzel bir oran var fakat risk almak istemeyenler 1 veya 0 oynayabilirler, 1.14 onun oranı da.

Roma-Udinese: Roma son senelerde çok yakından takip ettiğim bir ekip. Sezona kötü başlamışlardı fakat Spalletti yönetiminde toparlanmayı bildiler. 6. sıradalar şu an ve evindeki son 4 karşılaşmayı kazandı. Udinese ise 12. durumda. Kuvvetli ekiplerle deplasmanda oynadıkları tüm maçlarda yenilmişler. İnter, Milan, Juventus, Fiorentina... Bu karşılaşmayı Roma'nın kazanmasını bekliyorum fakat ilk yarı 0 seçeneği gayet güzel bir oran getirecektir. 4.25'miş 0/1 oranı.

Torino-Juventus: Torino son sıralarda ve kümede kalma mücadelesi veriyor. Aslında iyi mücadele ediyorlar, son 7 maçının 6'sını beraberlikle sonuçlandırmayı bildiler. Son maçlarına baktığımızda, Lazio ve İnter'le de deplasmanda berabere kaldığını görüyoruz. Juventus ise İnter'e daha da yaklaştı, 7 puan kaldı liderle arasında. İki haftadır kritik galibiyetler alıyorlar. Bu sefer takılacaklarını düşünüyorum. 1 veya 0 diyorum. 1.47 oranı var...

Real Madrid-Atletico Madrid: Barcelona ile arasında sadece 4 puan kalan Real Madrid bu karşılaşmaya çok önem veriyor. Olası bir puan kaybında bu şansı bir daha yakalayamayabilirler. Ligde art arda 10 maçtır galip geliyor ev sahibi ekip. Bu maçların 6'sı alt, 4'ü üst bitmiş. Konuk ekibe gelecek olursam, onlar da 5. sıradalar ve Şampiyonlar Ligi için mücadele veriyorlar. Geçtiğimiz hafta Agüero önderliğinde Barcelona'yı yenerek Real Madrid'in ekmeğine yağ sürdüler. Bu karşılaşmanın 2.5 üstü olmasını umuyorum. 1.45 oranı var.

Den Haag-Ajax: Den Haag, 18 takımlı ligde 23 puanla 15. sırada. Geçtiğimiz hafta Twente'ye kaybettiler. Ajax ise 3. sırada ve artık şampiyon olması çok zor görünüyor. Yine de bu karşılaşmayı kazanmak isteyeceklerdir. Son 3 maçını kazandı Ajax. 1.35'lik oranıyla Ajax'ın bu maçı da kazanacağını düşünüyorum.

Eyüp-Van Bld. Spor
: Eyüplü olduğum için Eyüpspor'u yakından takip ediyorum. 2. lig'e yükseldiğinden beri ilk defa Yükselme Grubu'na kaldı ekip fakat şu ana kadar istenen başarıyı sergileyemedi. 7 maçta topladığı 7 puanla 7. durumda Eyüpspor. İç sahada oynadığı 3 maçta da berabere kaldı. Konuk Van Belediye ise, 9 puanla 4. sırada. Eyüpspor'un üstteki takımların arasına katılabilmesi için kazanması gereken bir maç. 2.00 oranı var Eyüpspor'un ve bence gayet iyi bir oran.

Kayseri-Fenerbahçe: Aslında bu maça uzun uzadıya yorum yapmama gerek yok. Zaten herkes kendi çapında bir yorum getirecektir bu maça. Ben Fenerbahçe'nin zor da olsa 1-0 gibi bir skorla kazanacağını düşünüyorum bu karşılaşmayı. Gol de son 20 dakikalık bölümde gelecektir. Dolayısıyla 0/2 oynamak en mantıklısı bence. Oran 4.25...

2 yorum:

  1. tahminler mükemmel. her cuma akşamı bekliyor olacağım.

    YanıtlaSil
  2. "ismail"e kesinlikle katılıyorum, çok doğru tahminler, Kayseri-Fener maçı Alt'ta olabilir oranı iyiyse neden olmasın..?

    YanıtlaSil