13 Mart 2009 Cuma

Hafta Sonu Maçları


Fenerbahçe-Kocaeli: Aslında bu maçla ilgili konuşacak pek şey yok. Fenerbahçe'nin son haftalarda oynadığı oyunla birlikte şampiyonluğa inanmaya başladım. Dolayısıyla Fenerbahçe'nin bu maçı kesinlikle kazanması lazım. Fenerbahçe'nin şampiyon olabileceğine inanmayanlar 0 veya 2 oynayabilirler.

Manchester United-Liverpool: Hafta içi iki takımın da maçını izledim. Beraberlik bekliyorum bu karşılaşmadan, ilk yarıda da gol olacağını sanmıyorum. Dolayısıyla 2.5 altı tercihine oynamak da daha mantıklı gibi geliyor bana.

Hannover-Dortmund: Beraberlik beklediğim bir başka karşılaşma daha. Borussia Dortmund'un son 9 lig maçının 6'sı berabere bitti. Hannover ise son maçta Bayern Münih'ten fark yedi fakat o karşılaşmanın ölçü olmaması gerekir. İki takımın ilk devrede oynadığı karşılaşma da 1-1 berabere bitmiş.

Wolverhampton-Charlton: Ev sahibi ekip lig lideri, konuk ekip sonuncu. Dolayısıyla fazla konuşmaya gerek yok. Gerçi böyle maçlara ne zaman oynasam tutmaz ama yine de oynamakta ve bilgi vermekte fayda var. Wolverhampton'ın son 6 maçının 5'i alt bitmiş ayrıca.

Beşiktaş-Gençlerbirliği: Beşiktaş'ın iyi futbol oynadığına inanmıyorum ve bir gün takılacağına inanıyorum. O takılma günü bence geldi. Konuk ekibin son 7 maçta 4 galibiyet, 2 beraberliği var ve 14 puan topladı. Deplasmanda 22 Kasım 2008'den beri kaybetmiyor. Tamam Beşiktaş favori ama direkt 0 veya Gençlerbirliği yenilmez oynanabilir.

Kopenhag-Esbjerg: Kopenhag lig lideri, Esbjerg 12 takımlı ligde 10. sırada ve sonuncu ile sadece 1 puan var arasında. Kopenhag 3 maçtır kazanıyor, Esbjerg 4 maçtır berabere kalıyor. Kopenhag kazanır diyorum, daha fazla bilgi vermenin gereği yok.

Celtic-G. Rangers: Lider Celtic ile ezeli rakibi Rangers arasında sadece 3 puan var ve şampiyonluk yarışında her zamanki gibi rakipleri yok. İki takım arasında 15 şubatta oynanan karşılaşma 0-0 sonuçlanmıştı. Celtic'in bu sefer kazanacağını düşünüyorum.

1 yorum:

  1. Bir Fenerlı olarak Fenerbahçe maçına 0 demekde başarıdır Scugnizzi:)

    YanıtlaSil