5 Mart 2009 Perşembe

Şampiyon?

3 yorum:

  1. Galatasaray dedim ama GS dememin sanırım en büyük nedeni GS'li olmam ve Bülent Korkmaz'a inanmam...
    Yine de objektif bakınca, şanslar yakın olmasına rağmen GS favori gibi;

    Sivas: (@scugnizzi) Her ne kadar yazılarına bakınca kabul etmediğin açıkça belli olsa da,Sivas'ın çirkin futboluyla şampiyon olmasını isteyen yok =)).Ayrıca fazla şansları olduğunu da düşünmüyorum, en uzak rakibiyle farkı 5 puan, bence 2-3 hafta içinde liderliği devredecekler;Ama bu sadece tahmin...

    TS: Bence GS'den sonra şansı en yüksek takım; kadroları kötü değil, birkaç hafta dışında iyi de top oynadılar, seyirci desteği de iyi, son haftalara kadar yarışta kalacaklar...

    BJK: Açıkcası ben inanmıyorum, iyi top oynuyolar, seyirci için söylenecek bir şey yok; ancak BJK şampiyon olur diyemiyorum, kulağa hoş gelmiyor son yıllarda...

    FB: Sivas maçlarında mükemmeldiler, bu oyunu sürdürürlerse açık ara şampiyon olabilirler; Ama bu oyunun sürmesi zor...

    GS: Bülent'in Florya'ya peşinde getirdikleri(kurallar vs.) işe yaramış gibi gözüküyor, çok erken olsa da, eleştirilen Lincoln daha fazla koşuyor ve deplasmana geldi.Bu iyi bir sinyal olabilir, şampiyonluğun en büyük adayı...

    Yani: (Bence) GS>TS>FB>BJK>SS

    Oldu da bu tahminlerin hiçbiri tutmadı, o zaman son haftalardaki GS-SS ve BJK-GS maçları düğümü çözer(çok zordu dimi tahmin etmesi=)...


    NOT: Uzun ve güzel oldu, dimi:D?

    YanıtlaSil
  2. evet, çok iyi yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  3. sonuçlar puan durumunun tam tersi olmuş, bakalım ne olacak.

    YanıtlaSil