11 Mart 2009 Çarşamba

Şampiyonlar Ligi Çarşamba Gecesi


Barcelona-Lyon: Gelmiş geçmiş en iyi performanslardan birini sergileyen Barcelona'ya yenemez demek ayıp olur. Ben yine de sanılan kadar kolay kazanacağını düşünmüyorum. Üst oynamak daha mantıklı bir seçenek gibi duruyor. 2-1 gibi bir skor bekliyorum.

Roma-Arsenal: Adamım Vucinic'in bu maçta çok iyi oynamasını bekliyorum. Ayrıca Roma yenilmez diye oynamak en mantıklısı. Alt-üst oynayacaklara da tavsiyem alt oynamaları. Adebayor maç kadrosunda yok bu arada, o yüzden ibre Roma'ya doğru kaydı diyebiliriz.

Manchester United-İnter: İlk karşılaşma 0-0 biter demiştim, dediğim gibi sonuçlanmıştı. Bu maçtan da az gol bekliyorum. Turu ise beklenenin aksine İnter'in geçeceğini düşünüyorum.

Porto-Atletico Madrid: Bu karşılaşmaya 0 veya 2 oynamak en akılcı şey olur. Gerçi Forlan ilk 11'de oynamayacakmış, yabancı gazeteler öyle söylüyorlar. Alt-üste gelince, üst diyorum.

1 yorum:

  1. bu akşam ilk tercihlerime oynayanlar iyi para kazandılar, gerçi oynayan var mıdır bilmiyorum ama. ben kazandım en azından :))

    YanıtlaSil