20 Mart 2009 Cuma

Şampiyonlar Ligi Kuraları


Evet, sonunda kuralar çekildi. Hemen bir değerlendirme yapalım. Manchester United-Porto. Manchester United'ı sevmem, Porto'yu da fazla sevdiğim söylenemez ama inşallah Porto sürpriz yapıp Manchester'ı eler. Ama sanmıyorum...

Arsenal-Villarreal eşleşmesine gelince. Arsenal'in sakat futbolcuları kadroya dahil olacak gibi duruyor maça kadar. Villarreal'i bu sezon fazla izlemedim ama turu geçerlerse kimse bir şey diyemez herhalde. Yine de favori Arsenal...

En güzel eşleşme Barcelona-Bayern Münih eşleşmesi. Baştan söyleyeyim, Bayern Münih'i de fazla sevmem ama bu turu Bayern Münih'in geçmesini istiyorum. La Liga'da da hiç sevmememe rağmen Real Madrid'in şampiyon olmasını istiyorum. Çok formda takımlara her zaman gıcık olmuşumdur. Tabii ki favori Barcelona ama Bayern Münih de her zaman Bayern Münih'tir.

Liverpool bu aralar belki de en formda takım. Liverpool'u severim, oyuncularını da seviyorum. Turu onların geçmesini istiyorum fakat bir yanda da en sevdiğim teknik direktörlerden biri olan Guus Hiddink var. Liverpool formda olsa da bu tur ortada bence. Az gollü maçlar olacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder