10 Mart 2009 Salı

Şampiyonlar Ligi Salı Gecesi


Hafta sonu tahminlerim pek iyi değildi. Şampiyonlar Ligi'nde telafi etmeye çalışacağım. Evet bu akşamki maçları yazayım.

Bayern Münih-Sporting Lizbon
: Şampiyonlar Ligi'ndeki 8 maçın en kolayı. İlk maçtan sonra formalite artık bu karşılaşma. Luca Toni ve Ribery gibi isimler de riske edilmeyecekmiş bu karşılaşmada. Alt diyorum, bir dahaki maça geçiyorum.

Liverpool-Real Madrid: İlk karşılaşmada Liverpool'un deplasmanda kazanacağını söylemiştim, kazandı. Bu sefer de Real Madrid'in yenilmeyeceğini söylüyorum. İlk karşılaşmayı Liverpool kazanmasaydı bu maçı Liverpool'un kazanacağını söylerdim fakat oranlar ve sonuçlar önemli. Alt da 2. bir seçenek.

Juventus-Chelsea: Trezeguet sakatlığı atlattı ve bu maçta kadroda. Hiddink'e ilk karşılaşmada olduğu gibi güveniyorum ve Chelsea'nin yenilmeyeceğini düşünüyorum.

Panathinaikos-Villarreal: Panathinaikos ilginç sonuçlar almaya devam ediyor. Bu maçın sonucunu da kestirmek zor. Bol gollü bir karşılaşma olacağını düşünüyorum, 2.5 üstü diyorum.

3 yorum:

  1. Alt dediğin maç 7-1 bitti yahu =))

    YanıtlaSil
  2. ben toni-ribery ikilisinin oynamayacak olmasından yola çıkarak böyle bir tahminde bulundum. nitektim oynamadılar da.

    YanıtlaSil
  3. tahminler patatis olmuş.

    YanıtlaSil