23 Mart 2009 Pazartesi

Şampiyonluğa Sevinememek


Bu ligde ne olacağı hiç belli olmaz, Fenerbahçe ve Galatasaray'ın da hala önemli ölçüde şampiyonluk şansı var. Oldu ya bu iki ekipten biri şampiyon oldu, taraftarları nasıl sevinecekler, sabahlara dek kutlama yapacaklar merak ediyorum. Ben Fenerbahçeliyim, açıkça söylüyorum Fenerbahçe'nin şampiyon olmasını istemiyorum. Çünkü takım kötü futbol oynuyor, şampiyonluğu haketmiyor. Kısaca neticeye değil haticeye bakıyorum. Benim gibi düşünenler azınlıkta. İnsanlar şampiyon olalım da, kupayı kaldıralım da nasıl olduğu çok da önemli değil görüşüne sahipler. Türk futbolunun bu noktaya gelmesine sebep olanlar da, ne olursa olsun şampiyon olalım insanları. Sen takımın belli bir oyun sisteminde oynuyor mu bakma, gelir-gider dengesini önemseme, yapılan transfer harcamalarına ses çıkartma, takımın kötü futbol oynayınca eleştirme, sonra ne olacak bu Türk futbolunun hali diye debelen dur.

15 yıla yakın bir süredir Fenerbahçe'yi izliyorum, izlediğim en kötü oyunlarından birini oynuyor Fenerbahçe. Hem de o kadar maddi imkana rağmen. Gerçekten şampiyon olsak dahi zerre kadar sevinmeyeceğim bu oyun devam ettiği sürece. Takımı 2 kez şampiyon yapan, diğer sezonda da 80 puanın üzerinde puan toplamasına rağmen son maçta şampiyonluğu kaçıran Daum'un suçu neydi o zaman? Takım kötü futbol mu oynuyordu? Hayır. Bence Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finale kalınan Zico'nun ekibinden de iyiydi takım, Aragones'in ekibinden de.

Konudan konuya atlamak istemiyorum, bloga bundan sonra daha fazla zaman ayıracağım için sık sık benzer konulardan bahsedeceğim. Kısaca Fenerbahçe ve Galatasaray'ın şampiyon olmasını istemiyorum bu sezon. Bu oyuna rağmen olurlarsa da taraftarları hangi yüzle sevinecekler merak ediyorum. Bekleyip göreceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder