20 Mart 2009 Cuma

UEFA Kupası Kuraları


Bir Fenerbahçeli olarak dün Galatasaray'ın elenmesiyle derin bir oh çektim. Belirtmeden geçemeyeceğim. Hamburg, Manchester City ile eşleşti. Manchester City'nin ne yaptığı belli olmuyor açıkçası. Çok zor geldiler bu noktaya. Yine de eşleşmenin favorisi onlar. PSG, Dinamo Kiev ile eşleşti. Paris ekibini hiç sevmem, elensinler istiyorum, fakat tur ortada. Werder Bremen şampiyon adaylarımdan biri, Udinese ile eşleştiler. İtalyan ekipleri bu sezon kötü fakat yine de Udinese'nin o kadar kolay pes etmeyeceğini düşünüyorum. Yine de Alman ekibi turu geçecektir. Lucescu'nun ekibi Shakhtar Donetsk, Marsilya ile eşleşti. Marsilya turu geçer diyeceğim fakat Shakhtar'ın ne yapacağı belli olmaz. Ben Manchester City-Werder Bremen finali bekliyordum fakat finalde eşleşemeyecekler kura gereği.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder