12 Mart 2009 Perşembe

UEFA Kupası Maçları


Evet arkadaşlar, bu akşam güzel karşılaşmalar var. Hepsi hakkında tahminde bulunmak istemiyorum, kafamda belirlediğim bazı maçlar hakkında görüşlerimi bildireceğim.

Cska Moskova-Shakhtar Donetsk: Bu tarz maçların sonucunu tahmin etmek zordur. Shakhtar deplasmanda 3-0 yense bile şaşırmamak lazım. 1 veya 0 en garantisi olarak gözükse de, yüksek oran isteyenler için direkt 0 en iyi seçim olarak duruyor.

Werder Bremen-St-Etienne: Bremen'in final oynayacağını düşünüyorum UEFA Kupası'nda. Dolayısıyla bu karşılaşmadan avantajlı bir skorla ayrılacaklarını iddia ediyorum. Fransız ekibi gol atarsa, maç üste doğru gider.

Manchester City-Aalborg: Manchester City'nin de Bremen gibi finale çıkacağını düşünüyorum. Danimarka ekibi iyi bir performans gösterse de, Manchester City karşısında tutunacaklarını sanmıyorum. Az gollü bir maç olmasını bekliyorum.

Hamburg-Galatasaray: Galatasaray'ın Avrupa Kupaları'nda gösterdiği performans ortada. Hamburg da ligde kötü gidiyor son haftalarda. Fakat onlar da UEFA Kupası'nda farklı bir performans sergileyeceklerdir. 1 veya 0 oynamak en mantıklısı bu karşılaşmaya.

Marsilya-Ajax: Ajax ne yapacağı belli olmayan bir ekip. Kaliteli oyuncuları olsa da istikrarlı bir performansları yok. Bu karşılaşmanın 2.5 üstü biteceğini düşünüyorum, Ajax gol atacaktır, attığı golden fazlasını da yiyecektir.

1 yorum:

  1. evet arkadaşlar, bugünkü tahminlerde de başarılı olduk ve dünkü gibi kuponum tutmak üzere. hamburg ve cska'nın yenilmeyeceğini, manchester city ve werder bremen'in kazanacağını, ajax maçının da üst olacağını söylemiştim. hamburg ve cska yenilmediler, bremen kazandı, manchester city 2-0 önde ve ajax maçı 2-1 devam ediyor.

    YanıtlaSil