27 Mart 2009 Cuma

Yemekteyiz


İlk başladığında izlememiştim hiç. Ekşi Sözlük'le beraber haberim oldu Yemekteyiz'den. Kısa bir süre sonra izlemeye başladım ve her hafta düzenli bir şekilde olmasa da, bazı haftalar yakından takip ettim programı. Öncelikle söylemeliyim ki, bu program bağımlılık yaratıyor. Belki de ben tartışma izlemeyi sevdiğim için bana öyle geliyor, bilemiyorum. Tartışma olmayan, sade haftaları izlemiyorum. Ne zaman ilginç yarışmacılar olsa televizyon başından ayrılamıyorum. Yemek yapmaktan anlamamama rağmen, yemek yapılmasını izlemeyi de seviyorum. Örneğin; Nika ve Naim'in olduğu haftayla, Adana'daki Hikmet'li, Faruk'lu yarışmayı hiç kaçırmadan izledim. O haftalarda genel olarak da reyting yüksekti bence. Aslında o haftalardaki yarışmacı benzerlerini seçseler her hafta, yine büyük reyting alır program. Neydi o iki programın ortak özellikleri? Nika ve Selbi adında, henüz 18'ini yeni bitiren, yemek yapmasını bilmeyen ve kendisini beğenen tipler. Naim, Hikmet gibi enteresan tipler. 40-45 yaşlarında ev hanımları. Yine orta yaşlı hanımlar.

Yarışma boyunca izlediğim en enteresan iki tip Adana'lı Hikmet ve meşhur Hasan Amca. Çok zor gelir bir daha onlar gibi yarışmacı. Bazen çok güzel yapan, arkadan konuşmayan, 1. olmayı hakeden tipler de çıkmıyor değil. Fakat öyle yarışmacılar olduğu sürece Yemekteyiz izlenmez. Eminim ki herkes benim gibi tartışma programı izler gibi seyrediyor programı... Bu arada Hasan Amca sadece 4 puan alarak yarışma rekoru kırdı dün akşam.

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. asıl hasan amca alay etti. yemek hazırlamamıştı resmen. şaka gibiydi lol pek eğlendik.

    YanıtlaSil