12 Nisan 2009 Pazar

Bütün Suç Başkanlarda


Maçla ilgili bir çok şey söylenecek şimdi. Futbolcular, teknik direktörler, hakemler... Güiza her zamanki gibiydi, Gökhan Gönül sakatlanmasaydı böyle olmazdı, Fırat Aydınus Fenerbahçe'yi savundu... Geçin bunların hepsini. Bütün suçlu iki başkandır. Buna rağmen hiç eleştirilmiyorlar, yani eleştiriler var ama bir Tayyip Erdoğan'ın, bir Deniz Baykal'ın 10'da 1'i kadar laf söylenmiyor onlara. Bu durum beni çok şaşırtıyor. Futbol camiasında eleştiriler teknik direktör, futbolcu düzeyinde. Bütün işin başkanda bittiğini kimse bilmiyor anlaşılan...

Aragones korkak bir teknik direktör. Kim ne derse desin. Bütün bir sezon boyunca böyleydi, bugün de farklı bir şey göremedik ne yazık ki... Beraberliğin Fenerbahçe'ye yaramadığını bildiği halde böyle bir oyun oynattı Fenerbahçe'ye. Yazıklar olsundan başka bir şey diyemiyorum. Tabii dediğim gibi suç onda değil, onu Fenerbahçe'ye getirenlerde.

Bülent Korkmaz'a çok şey söylemek istemiyorum, sonuçta o takım bunun takımı değil fakat o da korkaktı bugün. "Çok fazla bastırmayalım, bir şekilde gol atarsak atarız" dercesine bir oyun oynattı. Aynen Aziz Yıldırım olduğu gibi Galatasaray'da da bütün sorunlar Adnan Polat'ta başlıyor. Şimdi de "hakemlerin tezgahına geldik" gibisinden bir açıklama yaptı. Sen önce takımının oyununa bak, ondan sonra hakemleri eleştir.

Oyunculara gelecek olursam... Çoğu maçtan önce anlaşmış gibiydi. Fenerbahçeliler, "Siz biraz daha atak oynayın sonuçta ev sahibisiniz, ama bizi de sıkıntıya sokmayın" dercesine bir anlayıştaydılar. Galatasaraylılar da bu durumu kabullenmişe benziyorlardı.

Son dakikalarda olan olaylara gelirsek. Tamam, hakem tamamen suçsuzdur demiyorum, elbette onun da payı vardır olayların bu noktaya gelmesinde fakat çirkef futbolcular var sahada. Onlar böyle davrandığı sürece hakemin de çok yapabileceği bir şey yok bence. Lugano, Emre Aşık, Sabri bunları hep yapan isimler.

Özet olarak rezil bir derbiydi. Futbol çok kötüydü. İki takımı bu hale getirenlere yazıklar olsun diyorum, başka da bir şey demiyorum... İki takımda devre dışı kaldı, Fenerbahçe 5 sezon sonra büyük ihtimal ilk 2'ye giremeyecek... UEFA Kupası'nda başarılar diliyorum Aziz Yıldırım'a...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder