11 Nisan 2009 Cumartesi

Günün İçinden


Sınırsız internet sağolsun, çeşitli sitelerden istediğim maçları bölük pörçük de olsa takip edebiliyorum. Bahis oynadığım maçlar vardı. Chievo-Milan maçı, Bayern-Frankfurt maçı, Chelsea-Bolton maçı... Bunlar dışında da Ntv Lazio-Roma derbisini veriyordu. 4'te Serie A'dan iki maçla başladım güne. Derbi gollü başladı, kartlı bitti. Çok kaliteli bir maç olduğunu söylemek zor ama güzel goller vardı. Adamım Vucinic olsaydı her şey daha farklı olabilirdi. Milan maçının ilk yarısını seyrettim sadece, geçen haftadan daha iyi olduklarını söyleyebilirim. Seedorf'ün golünü göremedim yani.

En ilginç maç kuşkusuz Chelsea-Bolton maçıydı. İlk yarım saatini izledim önce Chelsea fena değildi, Ballack'ın golüyle ilk yarıyı 1-0 önde kapattı. Sonra dışarı çıktım geldim, bir baktım 4-0 olmuş. Arkadaşıma kuponumun tutması için 2 maç kaldığını anlatırken 4-3 olmuş maç. Tabii ben şoka girdim. Chelsea'ye oynamıştım, 3 gol atan 4.'cüyü niye atmasındı ki? 4-3'ten sonrasını da izledim karşılaşmanın. İki takımın da kaçırdığı önemli pozisyonlar vardı, maç 6-3 de bitebilirdi, 5-4 de. Hele son dakikada kaçan bir pozisyon vardı, acayip ter döktüm. Benden şimdilik bu kadar, Barcelona maçından sonra da bir şeyler yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder