5 Nisan 2009 Pazar

Günün Maçları


Hayat zor ve her insan gibi benim de sorunlarım var. Bloga istediğim ilgiyi veremiyorum ve bu durumdan hiç hoşnut değilim. Ekşi Sözlük'te de 1 ay kafa izni aldım, bu sürede blogu adam etmeye çalışacağım.

Bugün yani dün 3 maç izledim. Güne Bayern Münih maçıyla başladım ve sadece ilk yarısını izledim karşılaşmanın. Çok şey kaçırdığımın farkındayım. Klinsmann'ı futbolcuyken çok severdim ama teknik direktörlüğü şu an için olmuş değil. Bu sezon çok maçını izledim Münih ekibinin, çoğunda istenilen futbolu oynayamadılar.

İki maçlık bir kupon yapmıştım, kuponda Liverpool 0/2 ve Real Madrid 0/2 vardı. Ders çalışmam gerekiyordu fakat uzun yıllardır olduğu gibi çalışmadım ve maçları izledim. Liverpool maçının tamamını Justin.tv'deki sorunlar yüzünden izleyemedim, toplamda 70 dakikasını izledim. Liverpool'un ilk yarıda direkten dönen topları var. İkinci yarı istenen futbolu oynayamadılar, son dakikalarda bastırdılar, çok önemli pozisyonlardan da yararlanamadılar fakat 92. dakikada gülmeyi başardılar. Dolayısıyla ben de çok heyecanlı bir maç yaşadım ve sonunda sevindim.

Kuponun diğer yarısına yani Real Madrid maçına geçtim 11'de. Maçı Ntv verdiği için rahattım. İlk yarıda fazla pozisyon olmadı, istediğim gibi geçti. İkinci yarının Başında Higuain kişisel becerileri sayesinde çok güzel bir gol attı. Hatta aynı golü son dakikalarda da kaçırdı. Higuain'e karşı ön yargılarım vardı geçen sene fakat oynadığı oyunla bu sezon kırdı bunu. Bayağı beğendiğim bir futbolcu artık kendisi. Maçı bu skorla bitirmesini bildi Madrid ekibi ve Barcelona'yı 6 puan geriden takip etmeye devam ediyor. Benim de 10'a 155 veren kuponum tutmuş oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder