10 Nisan 2009 Cuma

Hafta Sonu Maçları


Chievo-Milan: Milan'ın son lig maçını izledim. Gerçekten kötüydüler, uzatma dakikalarında attıkları gollerle maçı kazanmayı bildiler. Chievo da ise toparlanma var, son 13 lig maçında sadece 1 mağlubiyet aldılar. Son 3 maçına bakacak olursak, Lazio'ya deplasmanda 3 atmışlar, sonra sahalarında Palermo'yu 1-0 yenmişler, geçtiğimiz hafta da Juventus ile deplasmanda 3-3 berabere kalmışlar. Lafın kısası bu maçtan beraberlik bekliyorum.

Napoli-Atalanta: Napoli lige çok iyi başlamıştı, 4. sıraya kadar yükselmişlerdi. Fakat sonradan acayip bir düşüş sürecine girdiler, son 12 maçta galibiyetleri yok. Atalanta ise fena bir ekip değil, Napoli'nin bir sıra üstünde yer alıyorlar. Ben bu karşılaşmada ev sahibi Napoli'nin kötü gidişe dur deyip galip geleceğini düşünüyorum.

B. Münih-Frankfurt: Bayern Münih'in durumu içler acısı. Son 2 maçta 9 gol yedi. Fakat büyük kulüp olmanın avantajları böyle anlarda belli olur. Ev sahibi ekip bu karşılaşmayı ne yapıp edip kazanacaktır, yoksa Klinsmann'a güle güle diyeceğiz.

Chelsea-Bolton: Chelsea'nin form durumu ortada. Liverpool'u da deplasmanda yendiler, hiç kimse beklemiyordu böyle bir skoru. Guus Hiddink en sevdiğim teknik adamdır, klasını konuşturuyor burada da. Bolton'un bu sene oynadığı maçlara baktığımızda, 4 büyüklere karşı puan dahi alamadığını görüyoruz. Bu karşılaşmadan da alamayacaklardır. Ha oranı cazip bulmayanlar, alt oynayabilirler.

Barcelona-Huelva: Yazacak çok bir şey yok. Üst oynamaktan başka seçeneğimiz yok. Anca Guardiola önemli ayakları yanında oturtursa maç alt olabilir.

Galatasaray-Fenerbahçe: Beraberlik iki takıma da yaramıyor. Dolayısıyla ben bol gollü bir karşılaşma olacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder