9 Nisan 2009 Perşembe

Nba Günlüğü


Dün akşam 3 maçın bölümlerini izledim. Orlando-Memphis maçıyla başladım geceye. Dwight Howard'ı ve Orlando'yu çok sevdiğim için maçlarını işim yoksa takip ederim. Dün akşam aslında 1.02 veriyordu Betsson Orlando'nun galibiyetine fakat maç hiç de öyle rahat geçmedi, basketbolun güzelliği de burada zaten. Orlando son periyoda 63-55 geride girdi ve ben de son periyodu izledim. Son periyotta ağırlığını koydu Orlando oyuna ve zor da olsa maçı kazanmayı bildi. Hidayet iyiydi, Howard son periyot biraz sıktı, maç geldi. Memphis'in maç boyunca yaptığı asisti Hidayet tek başına yaptı.

2. maçım Boston-New Jersey idi. Maç Rondo ve Vince Carter'ın kapışması şeklinde geçti. Boston maçı tam kazandı derken Vince Carter bir anda 5 sayı buldu ve maçı yine kafa kafaya getirdi. Son atışı da atabilseydi maçı kazanacaklardı. Rondo maçı 31 sayı, 9 ribaunt, 5 asistle, Carter 33 sayı, 12 ribaunt, 5 asistle tamamladı. Eddie House da kritik atışlarda isabet kaydetti.

Son maçımız New Orleans-Phoenix Suns maçıydı. Maçın 2. yarısını seyrettim ben, New Orleans maça aslında iyi başlamıştı fakat 3. periyotta bayağı kötüydüler, 14 sayıda kaldılar ve son periyoda 10 sayı geride girdiler. Son periyotta Chris Paul ve David West maçı son ana kadar taşıdı fakat Steve Nash, Grant Hill gibi oyuncuların tecrübesi sayesinde maçı kazandılar. Stojakovic de son dakikalarda çok kritik 2 üçlük attı fakat maçı kazanmaya yeterli olmadı bu üçlükler. Chris Paul maçı 29 sayı, 16 asist, 7 ribauntla tamamladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder