15 Nisan 2009 Çarşamba

The PFA Awards 08/09


Her sene verilen ödüllerin bu sene de adayları belli oldu. Sırayla değerlendirelim. 6 adayımız var. 6 adayın 5'inin Manchesterlı olması dikkatleri çekiyor. İlk adayımız, Cristiano Ronaldo. Ronaldo oynadığı 28 lig maçında 15 gol attı. Lionel Messi'den sonra dünyanın en iyi futbolcusu olarak gösteriliyor herkesin de bildiği gibi. 2. adayımız, Manchester'ın 39 yaşındaki kalecisi Edwin Van der Sar. O da şu an Manchester'ın lider olmasında ve az gol yemesinde pay sahibi. 3. adayımız Nemanja Vidic. 81 doğumlu Vidic 31 maçın 28'inde oynadı, 4 gol attı. 4. adayımız, Ryan Giggs. 22 maç oynadı Premier Lig'de bu sezon, 11'inde sonradan oyuna girdi ve 1 gol attı. Manchesterlı son oyuncu Rio Ferdinand. O da 23 maçta forma giydi. Son adayımız ise Liverpool'un her şeyi Steven Gerrard. 27 maç oynadı ve 13 gol kaydetti. Benim oyumu hiç düşünmeden Gerrard'a veriyorum.

Bir diğer ödül, genç oyunculara verilecek. Adaylar, Tottenham'ın genç oyuncusu Aaron Lennon (bu sezon şimdiye kadar 32 maç oynadı, 5 gol attı), Aston Villa'nın önemli yeteneği Ashley Young (30 maçta 5 gol attı), yine Aston Villa'nın süper silahı Gabriel Agbonlahor (32 maçta 11 gol attı), Manchester City'li Stephen Ireland (28 maçta 9 gol attı), Manchester United'ın 1988'li futbolcusu Jonathan Evans (12 maçta oynadı), yine Manchester United'ın 1990'lı yeteneği Rafael Da Silva (11 maçta 1 gol attı). Ben oyumu hiç düşünmeden çok sevdiğim bir futbolcu olan Gabriel Agbonlahor'a verdim.

Son oy da tutulan takıma veriliyordu. Uzun dönem Arsenal'i destekledim İngiltere'de, fakat Henry-Bergkamp-Vieira-Ljungberg-Pires'li kadro dağılınca anladım ki ben bu kadro için seviyormuşum Arsenal'i. Şu anki ekibe bir sempati duymuyorum. Alan Shearer'dan dolayı desteklediğim ilk göz ağrım Newcastle'a verdim oyumu. Oylar şuradan verilebilir:

http://fansaward.givemefootball.com/vote?pid=2&cid=10205

2 yorum:

  1. Benim genç oyuncu adaylarım Ireland ve Lennon.

    YanıtlaSil
  2. Abi aslında haklısın Ireland bence de çok iyi, Lennon'ı bu sene fazla izlemedim. Fakat Agbonlahor'u çok sevdiğim için sık sık Aston Villa'nın maçlarını izliyorum ve ona biraz imtiyaz geçtim :)

    YanıtlaSil