14 Nisan 2009 Salı

Şampiyon Fenerbahçe


Maçı izlemedim, dolayısıyla da yazacak çok şeyim yok. Fakat Galatasaray kupayı almadan önce sevgili Belgarath'la aramızda şöyle bir konuşma geçmişti:

Scugnizzi: beko basketbol ligini kim götürür:)
Belgarath: fener :( hem erkekte, hem kızda. kızda kesin de, erkekte belki efes.
Scugnizzi: sizin bayan takımınız fena değil ama avrupa kupasında finale çıkmışlar galiba.
Belgarath: evet de takım değiller. sert oynayamıyorlar. bi de bakma bu kupa tırışka. fener olsa direkt almıştı.
Scugnizzi: anladım.
Belgarath: fener avrupa'nın şampiyonlar ligi'nde çeyrek finalde elendi, katıla katıla sert oynamayı öğrendi. biz yumuşak kalıyoruz, bir de uyum sorunu var, augustus'a bağlılar.

Ayrıca sözlükte sevdiğim bir yazar olan rosebud26'nın maçtan sonra yorumu şöyle:

"yok arkadaş ben yeni anladım bu galatasaray ve fenerbahçe taraftarını. sporu çok seven ama türkiye'deki anlamıyla takım tutmayan biriyim. ama bu hafta galatasaray-cras taranto maçı ve bu maçla anladım ki bu iki güzide kulübün taraftarları aslen kendi takımlarının başarısından çok diğerinin başarısızlığını önemsiyor. biri galatasaray'ın avrupa kupası kazandığı maçta son düdükten sonra "fener sami yen'e nasıl gelecek?" diye tezahürat yapar. diğeri bu maç sonrası 6. defa şampiyon olmanın mutluluğunu yaşamak yerine "avrupa kupası bişi değil biz euroleague takımıyız" diyerek o kupayı ve rakibini küçümser. kardeşim takımınız kupa almış. sevinin işte daha ne yenilenle uğraşıyorsun.

kendisinden çok diğerinin ne yaptığı mühim bu taraftarlar için. ki buna taraftarlık mı denir yoksa başka bir şey mi siz karar verin..."

Yazdıklarının büyük bir bölümüne ben de katılıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder