6 Nisan 2009 Pazartesi

Şampiyonlar Ligi Maçları


Evet, Şampiyonlar Ligi'nde 4 maç oynanacak salı ve çarşamba akşamları. Değerlendirmeye çalışayım.

Manchester United-Porto: Manchester United'ın gösterdiği performans ortadaydı. Ligde son 16 maçta 14 galibiyet, 2 beraberlik almıştı. Fakat son 3 maçta düşüş içerisindeler. Liverpool'dan 4 yediler önce. Sonra Fulham'a yenildiler 2-0. Bu hafta da zar zor yendiler Aston Villa'yı. Porto da Manchester United gibi kendi liginde lider. Son 9 maçın 7'sini kazandılar, Sporting Lizbon ve Benfica'yla berabere kaldılar. Bu maçı 2-1 gibi bir skorla bitirmeleri bile büyük avantajdır bana göre kendileri için. Tabii Şampiyonlar Ligi maçı bu, Manchester geçtiğimiz sezon olduğu gibi başarılı olmak istiyor, ilk hedefleri gol yememek olacaktır. 2.5 altı bir skor bekliyorum bu karşılaşmadan.

Villarreal-Arsenal: Arsene Wenger yönetimindeki Arsenal'in bu sezon Şampiyonlar Ligi'nde bir sürpriz yapabileceğini düşünüyorum. Ki bence bu maçta gol de atacaklardır yenilseler de. Turu büyük ihtimalle de geçeceklerdir. Dolayısıyla bu karşılaşmadan 2.5 üstü bir gol bekliyorum. Ayrıca Villarreal Almeria'dan 3 yedi bu hafta. Arsenal karşılaşmayı kazanırsa kimse şaşırmasın.

Barcelona-Bayern Münih: Barcelona'nın bu sezon yaptıkları ortada. Bayern Münih'in de birçok maçını seyrettim bu sezon, Bundesliga'da iki kez 5 yediler. Klinsmann'ın antrenörlüğünü beğenmiyorum. Bu karşılaşmada da bol gol olacağını tahmin ediyorum.

Liverpool-Chelsea: Liverpool'un bu hafta maçını seyrettim. 92. dakikada kazandılar. Chelsea'de de en beğendiğim teknik adamlardan biri olan Guus Hiddink faktörü var. 1 veya 0 oynamak en mantıklısı gibi duruyor. İlk yarısının da 0-0 biteceğini düşünüyorum bu karşılaşmanın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder