5 Mayıs 2009 Salı

Bank Asya'da Son Hafta


İlkokul ve ortaokul yıllarımda 2. Lig'i çok yakından takip ederdim. Trt'de cumartesi ve pazar günleri gündüz 12.00'de maçlar yayınlanırdı, onları hiç kaçırmazdım. Sonra benim yatılı okul günlerim başladı ve 2. Lig'den uzaklaştım maalesef. Yine haberleri falan takip ediyorum fakat maç izlemedikten sonra gerisi boş. Tabii bunda maçların şifreli kanaldan yayınlanmasının da etkisi var. Trt yayınlasa yine hiç kaçırmadan izlerim.

Neyse, son haftaya girildi Bank Asya'da. Manisa ve Diyarbakır bir üst lige yükseldi, Malatyaspor ise B Kategorisi'ne düştü. Kasımpaşa, Altay, Boluspor ve Karşıyaka Play-off oynayacaklar. Bu haftaki karşılaşmaların sonuçları bu 4 takım için de çok önemli. 3. sıradaki takım 6. ile oynayacağı için 3. olmak büyük avantaj. Fakat geçtiğimiz yıllara baktığımızda, genelde Süper Lig'e yükselen 3. takımın hep sürpriz olduğunu görüyoruz. 3. Kasımpaşa, mutlak 3 puana ihtiyacı olan Sakaryaspor ile oynayacak. Altay, yine düşme hattında bulunan Erciyes ile, Boluspor Sakaryaspor ile aynı puanda olan Güngören ile, Karşıyaka ise Rize ile oynayacak. Maçlara baktığımızda, sadece Karşıyaka'nın iddiasız bir ekiple oynadığını görüyoruz.

Alt sıralara baktığımızda ise, yukarıda da söylediğim gibi Erciyes, Samsun, Giresun, Sakarya ve Güngören yarışıyor. Sakaryaspor son 15 haftada 27 puan toplayarak bir imkansızı başardı diyebiliriz. İlk 18 haftada topladıkları 9 puana ilave edebilselermiş, şimdi hiç bu durumda olmayacaklardı. Erciyes ve Samsun'un durumu rakiplerine göre çok daha iyi 38 puanları var. Giresun ise düşen Malatya ile oynuyor. Bu yüzden Giresun'un düşeceğini sanmıyorum. Bekleyip göreceğiz, bütün takımlar için gerçekten çok zor bir hafta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder