15 Mayıs 2009 Cuma

Ben Bugün


Öncelikle Yalın kusura bakma. O kadar borcum var, gidip de albümünü alamadım. Ama çıktığı gibi indirdim hemen, Ekşi Sözlük'e de tek tek uğraşarak yazdım sözlerini. Saatlerdir de dinliyorum.

Yalın'ı erkekler fazla sevmezler. Zaten sevenler çok severler, sevmeyenler "ııyyyy Yalın mı?" derler. Yalın, Candan Erçetin'den sonra en sevdiğim pop şarkıcısıdır. Bundan önceki 3 albümündeki şarkıların çok büyük bir bölümünü ezbere bilirim, çok severek dinledim yıllar yılı. Bu albümü de beğendim diyebilirim. En azından kesinlikle hayal kırıklığı yaratmadı, beklentimi karşıladı. Dinleyin, dinlettirin diyorum...

Albümdeki şarkılar şu şekilde;

1. Başka Hayatların Kadını
2. Uzaktan Dünyalı
3. Nerden Nereye
4. Nezaketten
5. İki Kişi
6. Ah Be Kardeşim
7. Ask İstiyoruz
8. Ki Sen
9. Bit Pazarı
10. Terazi
11. Duyulurum
12. Bir Tek Sen Eksiksin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder