8 Mayıs 2009 Cuma

Bremen Finalde


Bremen'e 3-4 yıldır büyük sempati duyuyorum. Özellikle adamım Diego ve Thomas Schaaf'ın oynattığı oyun sayesinde. Bugün yine koyuldum maçı izlemeye. İtv SPORT adlı kanalda izledim karşılaşmayı net üzerinden. Nette yüzlerce maç izledim, ilk defa bir kez bile kesilmedi yayın. Maça da 2.5 üstü oynamıştım.

Gayet zevkli bir karşılaşma oldu. Beklediğim gibi bol gollü geçti. Olic'in ilk golü güzeldi. Diego da aynı güzellikte bir golle karşılaşmaya eşitlik getirdi. O golü her futbolcu atamaz, Diego kendini gösterdi. O gol olmasaydı, belki de şimdi turu Hamburg geçmişti. Maç böyle giderken sahneye Pizarro çıktı uzak bir mesafeden kaleyi yokladı ve seken top ağlarla buluştu. Son dakikalara da bol pozisyonla girildi, verilmeyen goller vardı. Bremen'in 3. golünden sonra her şey bitti dedik fakat Olic hemen cevap verdi ve son saniyelere de büyük heyecanla girildi. Hamburg kalecisi Rost uzatma dakikalarının büyük bir bölümünü rakip yarı alanda geçirdi. Hatta son saniyede topa vurdu, penaltı gibi gördüm fakat tekrarını izleyemediğim için tam yorum yapamayacağım.

Bu arada Diego gördüğü sarı kartla cezalı duruma düştü ve final maçında oynayamayacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder