6 Mayıs 2009 Çarşamba

Fenerbahçe'nin 94/95 Kadrosu


Öncelikle belirteyim bu sezon Fenerbahçe için çok da iyi geçmemişti. Beşiktaş şampiyon olmuştu, Fenerbahçe ise liderin 12 puan arkasında 4. tamamlamıştı ligi. Tek teselli Aykut'un Boliç'in 1 gol önünde gol kralı olmasıydı.

Kadroyu yazacak olursam, sol baştaki kişiyi tanımıyorum. Hemen yanındaki Tayfur. Kim bilebilirdi ki daha sonra Beşiktaş'a gideceğini ve uzun yıllar kaptanlık yapacağını. Tayfur'un yanındaki amcayı da tanımıyorum. Onun hemen yanındaki İmparator Oğuz. Oğuz'un yanındaki, o zamanlar çok genç olan Murat Şahin. 4. kaleci olmalı. Onun yanındaki kaleci Kazım. O da 3. kaleciydi. Kazım'ın yanındaki Cemil Turan. Sıradan Müjdat, Semih Yuvakuran, Kemalettin, Pingel, Rüştü. 88'liyim ben, dolayısıyla bu kadro en çok sevdiğim kadrolardan biridir. Pingel'i bile çok severdim :) Rüştü'nün yanındaki isim de Holger Osieck.

Alta geçersek, baştaki Cem Pamiroğlu. Osieck'in yardımcısı olmalı. Yanındakini tanımıyorum. Onun yanındaki o zamanlar çok sevdiğim Ali Nail. Ali Nail'in yanındaki futbolcuyu tanımıyorum. Onun sağındaki Nuri Kamburoğlu. Aykut'un solundaki amcayı da tanımıyorum. Aykut'un sağındakiler ise, İlker, o zamanlar iyi oynayan Mecnur, Hakan Tecimer ve Nielsen.

Alt sıra ise, Engin, yanındakini tanımıyorum, onun yanındakini de tanımıyorum, sağındaki Burhan olmalı, iki yaşlı amcanın arasındaki de Aygün.

Tabii o sene oynayıp da bu posterde olmayanlar var. Feyyaz, sadece 2 maç oynasa da Rıdvan, Uche, Emre Aşık, Asker Bülent, Toprak... Kadronun as isimleri şu şekildeydi; Engin, Uche, Feyyaz, Oğuz, Bülent, Aykut, İlker, Nielsen, Kemalettin... Diğer 2 isim ise değişiyordu...

Aykut 27 gol atmıştı, onu 13 golle Feyyaz, 9 golle Bülent, 6 golle Oğuz takip ediyordu.

1 yorum:

  1. erol user nasıl tanınmaz..bombacı erol..(aykut-nuri arasındaki takım elbiseli amca)

    YanıtlaSil