24 Mayıs 2009 Pazar

İyi Oynayan Değil Kazanması Gereken Taraf Kazandı


Aslında bu akşamki düşüncem Fenerbahçe'nin maçını izlemekti fakat babamın ısrarıyla derbiyi izledim. Maç beklediğimden iyi geçti, özellikle de Galatasaraylı futbolcular kendilerinden beklenmediği kadar iyi oynadı. Beşiktaş'ın iyi oynadığını söylemek zor ama gerekli mücadeleyi gösterdiler. Sonuçta bu dakikadan sonra güzel futboldan çok doğru futbol önemli. Bu konuda objektif davranamıyor olabilirim ama Rüştü çok kritik kurtarışlar yaptı, Orkun Beşiktaş'ta, Rüştü Galatasaray'da olsaydı, bu maç bu şekilde sonuçlanmazdı. İki takım da birçok kontratak yakaladı, ben daha az pozisyonlu bir karşılaşma olmasını bekliyordum açıkçası. Yanılmıyorsam Bülent Korkmaz hiç oyuncu değişikliği yapmadı, bayağı şaşırdım bu duruma. Beklenilen oldu ve kazanması gereken taraf kazandı diyebiliriz. Bu sonuçla Beşiktaş bana göre %95 şampiyon oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder