7 Haziran 2009 Pazar

Aykut Kocaman


Kendisi ile ilgili birkaç ay önce bir şeyler yazmıştım (bkz: aykut kocaman/@scugnizzi). İsteğim tam olarak gerçekleşmese de, sonunda Fenerbahçe'ye geldi Aykut Kocaman. Öncelikle hoşgeldin ve hayırlı olsun diyoruz. Daha önceden dediğim gibi, "benim tanıdığım Aykut" Fenerbahçe'nin başındayken başarısızlıkta dahi ağzımı açmam, o derece seviyorum Aykut'u. Fakat önemli olan bir nokta var, Aykut'un görevi ne olacak? Tamam, sportif direktör olarak getirildiğini ben de biliyorum ama yetkileri ne olacak? Bunlar çok önemli soru işaretleri.

Aykut teknik-taktik konulara karışacak mı? Daum'la anlaşabilecek mi? Transferleri Aykut mu yapacak? Aykut teknik-taktik konulara yılların teknik adamı olarak karışmadan durabilir mi? Daum otoriter bir hoca olarak işine karışılmasını ister mi? Aykut sessiz, sakin, dürüst bir adamdır, kirli bir türk futbolunda, transferlere, oyuncu ilişkilerine "abilerin" karıştığı bir türk futbolunda sportif direktör olarak ne kadar başarılı olabilir? Aykut staj yapması için mi getirildi? Herhangi bir başarısızlıktan sonra Daum'un yerine o mu geçecek? Sinan Engin'in Beşiktaş'ta yürüttüğü menajerlik işlerini, Fenerbahçe'de o mu üstlenecek? Fenerbahçe'de uzun dönemdir sportif direktör denen bir kavram yoktu. Futbol şube sorumluları vardı daha önce, Aykut bir nevi futbol şube sorumlusu mu olacak?

Kişisel fikrim, Daum ve Aykut anlaşamazlar. Ha dediğim gibi Aykut'un tam olarak ne görev yapacağını bilmiyoruz ama ben bu iki adamın anlaşabileceğini sanmıyorum. Tabii ki gönlüm hem Fenerbahçe'nin, hem de Aykut'un başarılı olmasından yana fakat hep gönülden geçenler gerçekleşmiyor.

Her şeye rağmen onu Fenerbahçe'de görebilmek bile çok güzel. Kalbim seninle Aykut...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder