29 Haziran 2009 Pazartesi

Bir Kupa Daha Bitti


Uzun zamandır çok dengesiz yaşıyorum, örneğin dün akşam hiç uyumadım, sabah 11 gibi yattım ve birkaç saat önce annemin aramasıyla uyandım. Maçın da 49. dakikasına yetişebildim, açtığımda skor 2-1'di. Maçı dikkatli bir şekilde izlemediği halde yorum yapanlardan biri değilim, hiçbir zaman da olmak istemem.

49. dakikadan, maçın bittiği 93. dakikaya kadar Brezilya oyunun tek hakimiydi ve maç tek kale oynandı. Tim Howard çok iyiydi, hakem yanlış görmediysek tamamı geçen topta gol kararı vermedi, Ömer Üründül'deki futbol sevgisini bir kez daha gördük, büyük ihtimal Fenerbahçe'ye gelecek olan Onyewu yine iyiydi, duruş olarak zayıfın yanında olduğumdan Amerika'nın 3. golü atmasını bekledim fakat olmadı.

Dunga ve ekibi bilmem kaç maçtır yenilmese de, Dunga benim için büyük bir antrenör değildir, hatta kötü bir antrenördür. Brezilya'nın maçlarına -önemsiz maçlarına- genelde bahis oynadığım için net üzerinden izlerim karşılaşmaları tv vermese bile, bu karşılaşmalarda Brezilya'dan hiç ışık alamadım. Ayrıca Dunga'nın yeni çocukları da öyle aman aman futbolcular değiller bana göre. Adamım Felipe Melo'nun da kendini herkese göstermesi için iyi bir turnuva oldu.

İtalya'dan hiçbir şey beklemiyordum -4-3 kazandıkları Yeni Zelanda hazırlık maçını izlemiştim onların turnuva öncesi, o maçta çok kötüydüler- haklı çıktım. Villarreal'deki Rossi kendini gösterdi attığı gollerle fakat yine de yedek kaldı. İspanya'da ise keşke Güiza oynasaydı ve izleyebilseydik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder