15 Haziran 2009 Pazartesi

Gündemden Kısa Kısa


Uzun bir zamandır canım hiçbir şey yazmak istemedi. Tüm okurlardan özür diliyorum. Son zamanlarda gelişen olaylarla ilgili kısa kısa yorumlar yapmaya çalışacağım.

Önce Real Madrid'in iki süper transferinden başlayalım. Real Madrid'i eskiden beri hiç sevmem, sevmememin en büyük sebeplerinden biri de başarısızlığın ardından kim varsa transfer etmesidir. Baktığımız zaman geçen sezon öyle süper bir hücum hatları yoktu tamam, ama asıl sorunları savunmadaydı. Lig sonuncusundan sadece 5 az gol yemişlerdi. Hal böyle olunca defansa ve ön libero bölgesine dünyanın en iyilerini almaları gerekirken, C. Ronaldo, Kaka ve hatta David Villa veya bir başka transfer ne kadar doğru, tartışılır... Özellikle onların gelmesiyle bence takımdaki Hollandalıların bazılarıyla yollar ayrılacak. Bence bu isimler Van der Vaart ve Sneijder olacak.

Fenerbahçe'nin Lugano-Edu ikilisini beğenmezdim, beğenmezdim ama seneye bu ikiliyi arayacak gibiyim. Sivasspor'da başarılı olan Bilica ve Antep'ten Bekir alındı, muhtemelen bir stoper daha alınacaktır. Lugano'yu, bana göre psikolojisinin aşırı derecede bozuk olduğunu düşündüğüm için istemiyordum fakat daha iyisi gelmeyecekse gitmesinin bir anlamı yok. Hele bir de ezeli rakiplerden birine transfer olursa siz o zaman görün şamatayı.

Efes-Fenerbahçe ve Lakers-Orlando Magic serilerindeki bütün maçları izledim. Lakers'ın şampiyonluğunu kutlayayım, seride Orlando'yu desteklesem de.. Bizim seride ise, ilk 2 maçtan sonra herkes 4-0'ı bekliyordu fakat çok kötü bir noktaya gelindi. En son maçta yaşananları hiç konuşmak istemiyorum aslında ama yazmazsam olmaz. Bütün maçlar şimdiye kadar son ana kadar çekişme halinde geçti. Bu maçın da öyle olacağı belliydi, takımların kadro kalitesi denk... Hakemler hakkında konuşmayı sevmem, hatta uzun bir süredir de konuşmuyorum. Serideki en son maçta son dakikada yaşananları herkes biliyor, baştan anlatmama gerek yok. Öyle bir kural olduğunu açıkçası bilmiyordum ben, kural varsa -ki var- , hakem doğrusunu yapmıştır. Sonraki teknik fauller de doğru bana göre. Rasim ve Mirsad çok yanlış işler yaptılar. Ben ikisini de diskalifiye ederdim hakem olsam. Bir Fenerbahçeli olarak bunu çok net söyleyebiliyorum. Fenerbahçe'nin yine de şampiyon olacağına inanıyorum son 2 maçı kazanıp.

Topuz Saracoğlu'nda gövde gösterisi yaptı. Daha doğrusu yönetim yaptı, o konu mankeniydi. Oraya giden, ondan imza alan herkese yazıklar olsun diyorum, başka da bir şey demiyorum. Tavrımı herkes biliyor zaten bu konuda. Seni sevmiyorum sütoğlan!

Thomas Doll, Jürgen Röber gibi isimlerin ülkemize gelmesi sevindirici. Yalnız getiriyorsanız minumum 2 yıl kulüpte tutmanız lazım bu gibi adamları. 3 ay sonra gönderecekseniz bir anlamı kalmaz.

Özer, Türkiye'de transfer edilebilecek 4-5 isimden biriydi. Sakatlığı vardı bildiğim kadarıyla, önemli olan sakatlığın ardından sezona formda girmesi. Yararlı olacağına inanıyorum gerçekten.

Son yorumumu da foto ile ilgili yapayım. Eminim ki Aykut Kocaman böyle bir transferi istemiyordur, istemeyerek orada bulunmuştur. Bu gibi yanlışlara uzun süre göz yumacağını sanmıyorum Aykut'un... O da Aziz Yıldırım'ın adamı olursa işte o zaman konuşacak şey kalmamış demektir...

Not: Unuttuğum önemli bir konu varsa, yorum bölümünde belirtirseniz sevinirim. Onlar hakkında da bir şeyler yazmak isterim...

3 yorum:

  1. Aykut öyle güzel üzülmüş içerlemiş numarası yapıyor, o konuda başarılı. Trabzon'un kaçırdığı şampiyonluğa da çok üzülmüştü vaktiyle Oğuz'la beraber. Daum gibi Süper Lig'in ciğerini okuyacak bir adam varken zaten fazla hacet yok kendisine.

    Sanırım yeni gelen bebelere Fenerbahçelilik ruhu aşılasın diye tercih edildi. Sezon sonunda Galatasaray şampiyon olamadı diye haddinden fazla üzülüp gönderilir muhtemelen. Nasip.

    YanıtlaSil
  2. sen sevmiyorsun galiba aykut'u şaşırdım...

    YanıtlaSil
  3. Ben Aykut'u, Hakan Şükür'ü sevdiğim gibi seviyorum :)

    Benim için futbolcunun kupadan, galibiyetten, şampiyonluktan sonra "soktuk çıkardık" edebiyatı yapanı makbul. Öyle seviyesiz öyle iğrenç bir insanım :D

    YanıtlaSil