9 Haziran 2009 Salı

Mehmet Topuz


Kendisiyle ilgili birkaç şey söylemek istiyorum;

1- Öncelikle son günlerde o kadar çok adını duydum ki, bana Mehmet Topuz diyene, "sen top ol, kardeşini de Mehmet Topuz Papua Yeni Gine'ye götürsün" diyesim geliyor.
2- Beni ilgilendiren Mehmet Topuz ve kariyeridir. Bu transferden en çok o zararlı çıkacaktır, 100 yıllık kulüplere hiçbir şey olmaz.
3- Mehmet Topuz Beşiktaş'ta oynamak istiyor, Beşiktaş'ta oynamalı.
4- Mehmet Topuz bu noktadan sonra Fenerbahçe'de oynarsa, Mehmet Topuz'un oynayacağı hiçbir Fenerbahçe maçını izlememeye yemin ediyorum. Tabii Mehmet Topuz, bütün Fenerbahçelilerin elini tek tek öpmezse...
5- Olay tatlıya bağlanmalı, bildiğim tek şey bu, fakat bu iki Yıldırım başkanla hiçbir şey tatlıya bağlanmaz.
6- Mehmet Topuz'un Fenerbahçe'de veya Beşiktaş'ta oynaması durumunda çok büyük/kötü gelişmelerin olacağını düşünüyorum.
7- İki Yıldırım başkanın arası kötü olsa ne olur, olmasa ne olur. Önemli olan fanatik taraftarların gerilmemesi ve ortam ciddi derecede gerildi. Bursa-Beşiktaş taraftarları arasında yaşanan gerginlik, iki büyük kulüp taraftarları arasında yaşanacak diye korkuyorum.
8- Mehmet Topuz Beşiktaş'a transfer olursa, Aziz Yıldırım çok kötü şeyler yapacaktır, 11 küsür yıllık başkanımı çok iyi tanıyorum.
9- Mehmet Topuz ismi belirli bir süre Türkiye çapında yasaklansın.
10- Sözlükte olaylar yatışana kadar Mehmet Topuz başlığına entry girilemesin.
11- O kadar çok şey söylendi ki, kim haklı kim haksız çözebilmiş değilim. Ama çok net bir şey var, futbolcu 50 milyon dolar verseler bile Fenerbahçe'ye gelmem dedi, Beşiktaşlıyım dedi, Beşiktaş'a gitmek istiyorum dedi.
12- Herhalde en iyisi Mehmet Topuz'un Kayseri'de oynamaya devam etmesi...

1 yorum:

  1. Dönüp dolaşıp bizde kalacaktır bu gidişle Aziz Yıldırım'ın inadından ötürü ve kesinlikle hiç verim alamayacağızdır, alsak da hiçbir zaman benimsemeyeceğizdir kendisini. Ve tahminim şudur ki bugün yarın bizimle sözleşme imzalayıp ardından Beşiktaş'a da demediğini bırakmayacaktır. "Bana söz verdiler, tutmadılar. Onlara güvendim, o yüzden öyle konuştum. Fenerbahçeli taraftarlar yanlış anlamasın..." şeklinde gidecek bir konuşma bile olabilir bu, beklerim artık yani.

    YanıtlaSil