29 Haziran 2009 Pazartesi

Mektubumu Buldun mu?


Albümün çıktığından haberim vardı fakat indirmeyi düşünmüyordum (Göksel'in albümüne para verecek kadar zengin değilim kusura bakmasın). 3 hafta önce bir arkadaşım, "Çok güzel bir albüm kesin dinle" dediği zaman dinlemeye başladım. Göksel için ölüp biten biri değilim fakat zevkle dinlediğim bir şarkıcıdır kendisi. Özellikle Yeşilçam şarkılarını çok sevdiğimden -ki bunda hep o yıllarda yaşamak istememin de etkisi vardır- bu albümü de çok sevdim. Herkesin bildiği, Senden Başka, Dudaklarında Arzu, Gülmek İçin Yaratılmış, Sen Bensiz Ben Sensiz gibi şarkılar var albümde. En çok Gülmek İçin Yaratılmış yorumunu beğendim ben. Tam liste şu şekilde,

1. Baksana Talihe
2. Ağlamak Güzeldir
3. İnanmam
4. Çaresizim
5. Dudaklarında Arzu
6. Gülmek İçin Yaratılmış
7. Mektubumu Buldun mu?
8. Bilemedim
9. Senden Başka
10. Güle Güle Sana
11. Şimdi Sen Varsın
12. Sen Bensiz Ben Sensiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder