27 Haziran 2009 Cumartesi

Nihat Kahveci Değerlendirmesi


Bundan birkaç yıl önce Fenerbahçeli bir arkadaşımla Nihat hakkında konuşmuştuk. O Nihat'ı sevmiyordu, ben de bir Fenerbahçeli olarak Nihat'a laf söyletmiyordum. Birkaç gün önce de Belgarath ile konuştuk Nihat hakkında. Daha Beşiktaş'a transfer olmamıştı. O da beğenmiyor Nihat'ı.

Ben dediğim gibi Nihat'ı bayağı severim, Beşiktaş'a çok yararlı olacağına inanıyorum. Fakat takımın bir an önce 4-4-2'ye dönmesi lazım. Risk almaya gerek yok, Nihat'ın uzun boylu bir santrforla hücum bölgesinde başarılı olduğu ortada. Nihat'ı 4-3-3'te açık pozisyonunda oynatırsa Mustafa Denizli, gerekli verimi alamaz bana göre. Nihat-Bobo ikilisi olmaz, Nihat-Nobre ikilisi başarılı olabilir fakat ikisinin de sık sık sakatlık yaşadığı düşünüldüğünde sıkıntı olabilir.

Beşiktaş'ın gerçek hedefi Şampiyonlar Ligi ise, minumum 1.85 boyunda, hava toplarında etkili ve topu arkadaşlarına indirebilen bir santrfor alması lazım. Tabii Bobo-Nobre varken, Beşiktaş bir santrfor daha alır mı, tartışma konusu.

4-4-2 oynanmasını istememin diğer bir sebebi de, Holosko. Holosko da beğendiğim bir oyuncu ve Beşiktaş'ta direkt ilk 11'de oynamalı. 4-3-3 oynanırsa sağ açıkta Nihat oynayacağı için Holosko yedek kalır. Biri sol açıkta denenebilir demeyin, risk almaya gerek yok...

Son olarak, Nihat'ın alacağı para, takım içerisinde sorun yaratabilir. Ama Nihat sezona iyi başlarsa ve takımı sırtlarsa kimse ağzını açmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder