16 Haziran 2009 Salı

Poulsen Transferi


Fenerbahçe yönetiminin geçen sezon en büyük hatası önce sezon başında Josico gibi kalitesiz bir ön libero almak, sonra da devre arasında Josico ve Maldonado'yu gönderip yerine kaliteli bir ön libero almamaktı. Bunları yapmayınca bırakın şampiyonluğu yıllar sonra ilk 2'ye giremedik. Şimdilerde Poulsen transferi konuşuluyor. Uzun zamandır İskandinav bir futbolcuyu transfer etmemişti Fenerbahçe (en son Kennet Andersson alınmıştı). Ben de Brezilyalı futbolculardan bıktığım için, İskandinav futbolcuların transfer edilmesini istiyordum, Poulsen ismi sırf bu açıdan bile benim için iyi bir gelişme.

Ayrıca adamın kalitesi ortada, 22 yaşında Schalke'ye transfer oluyor ve 4 yıl oynuyor. Sonra Sevilla'ya geçiyor, kariyerinin zirvesini Juventus'a transfer olarak yapıyor. 28 Şubat 1980 doğumlu Poulsen, geçtiğimiz yıl 23 Serie A maçında oynadı. Ayrıca Danimarka Milli Takımı'nın formasını şimdiye dek 64 kez giydi ve 5 gol kaydetti. Fenerbahçe'ye çok pahalıya mal olmazsa, çok başarılı bir transfer olacaktır. Zamanında Appiah'a verildiği gibi 8 milyon euro ona da verilebilir. Yılda da yaklaşık 3 milyon euroyu hakeden bir isim bana göre Poulsen. Fenerbahçe'ye geldikten sonra ağır bir sakatlık geçirmezse, çok yararlı olacağına inanıyorum. Takımı bir üst noktaya taşıyacaktır tek başına...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder