17 Temmuz 2009 Cuma

Eto'o-İbrahimovic Takası


Okuduğum kadarıyla Eto'o'nun üzerine, 40 milyon euro verecekmiş Barcelona. Eto'o olsam Barcelona başkanının karşısına geçip, ağzıma ne geliyorsa söylerdim. Cidden büyük bir hakarettir bu bana göre.

Dünya'da 7-8 tane santrfor sayılacaksa, bunlardan ikisi Eto'o ve İbrahimovic'tir. Üstüne 40 milyon euro vermek bir yana, Eto'o'yu, İbrahimovic'e tercih edecek binlerce insan vardır.

Bana göre de, bu transfer gerçekleşirse İnter karlı çıkacak. Barcelona'nın Eto'o'suz bu kadar iyi sistem oyunu oynayabileceğini sanmıyorum. Eto'o o sistemin en kilit oyuncularından biri. Fakat maksat taraftarı sevindirmek, endüstriyel futbola uymak olsun. İbrahimovic'in o sisteme Eto'o kadar uyacağını sanmıyorum.

İki oyuncudan birini tercih edecek olsam İbrahimovic'i tercih ederim fakat sistemi ona göre kurarım. Barcelona'da kurulu bir sistem var zaten ve İbrahimovic gerektiği kadar sözünü geçiremeyecektir takımda İnter'de olduğu gibi.

Bekleyip göreceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder