3 Temmuz 2009 Cuma

Keita Transferi


Öncelikle hayırlı olsun diyorum. Türkiye'ye hangi takım olursa olsun kaliteli futbolcu gelmesini isteyen bir insanım. Keita'yı isim olarak biliyorum, Lyon'un izlediğim maçlarında -ki bu sene 6-7 kez izledim- alıcı gözüyle bakmadığım için pek dikkat etmedim ama kalitesi belli olan bir futbolcu. Sorun ise kendisi için ödenen 8.5 milyon euro ve ek olarak ödenebilecek olan 500 bin euro. Euronun 2.15 YTL olduğunu göz önüne alırsak 20 trilyona yakın bir bonservis yapar. Galatasaray'ın ekonomik durumuna baktığımızda çok büyük bir para bu. Ha bunu dediğimde Galatasaraylılar, "Sen ne karışıyorsun bizim işimize?" diyorlar. Ama ekonomik açıdan kötü olduklarında da fakir edebiyatı yapıyorlar. O yüzden Galatasaray'ın ekonomisini tamamen sağlama almadan oyunculara böyle büyük ücretler ödemesine karşıyım. Gün gelir Fenerbahçe'de de durumlar kötüleşir, Fenerbahçe'deki transferlere de karşı olurum. Ki Roberto Carlos, Emre Belözoğlu gibi isimlerin yıllık aldığı paraların fazla olduğunu hep söylemişimdir ve bu durumu eleştirmişimdir.

Keita ile ilgili son sözüm, her maçını dikkatle izlermiş gibi yorum yapan Ekşi Sözlük yazarlarına ve Blog adamlarına. Ekşi Sözlük'te transferi öncesi sadece 3 entry yazılmış, çok tanınan bir isim olsa minumum 15 entry olurdu. Bakıyorum, herkes adamı çok yakından tanıyormuş gibi yorum yapıyor. Gün gelir de dediklerini yemezler inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder