8 Temmuz 2009 Çarşamba

Kimse Kimseyi Kandırmasın


Mehmet Demirkol'un son açıklamaları, büyük tepki çekti. Olumlu karşılayan da var, olumsuz karşılayan da. Sözlükte de Mehmet Demirkol sevenler ve sevmeyenler ikiye bölünmüş...

Mehmet Demirkol'u severim, gayet iyi bir yazardır, ondan daha iyileri çıkana kadar da spor basınının en iyilerinden biridir. Demirkol, son olarak, "Ferrari vasat bir futbolcudur, Gökhan Zan ondan iyidir" demiş.

Ben Ferrari'yi beğenen bir insanım. Bu görüşüne katılmıyorum Demirkol'un. Fakat, her insan aynı düşünecek diye bir şey yok. Her insan aynı düşünürse düşüncelerin ne önemi kalır ki? Bana göre de Roberto Baggio, Zidane'dan iyi futbolcudur/futbolcuydu. Bunu söylemem benim futboldan anlamadığım anlamına gelmez.

İkinci bir konu, Mehmet Demirkol'u eleştirenler Avrupa futbolunu yeterince takip etmediğini söylüyorlar. Yahu kim takip ediyor ki? Celtic'in geçen sene kaç maçını izlediniz? Bordeaux'nun? Ajax'ın? Borussia Dortmund'un? Küme düşen Newcastle'ın? İnsanlar atıp tutmaya bayılıyor, ama kimsenin adam gibi Avrupa futbolunu takip ettiği yok aslında.

Mehmet Demirkol denen adam, işi gereği 3 Süper Lig maçını izlemek zorunda. Üstüne Barcelona/Real Madrid maçlarından birini ve gündüz oynanan Bundesliga/Premier Lig maçlarından birini izlese eder 5 maç. Ki vakti de kalmaz başka maç izlemek için...

Sonuçta bu adam futbolu seviyor, işi olmasaydı da eminim ki bu maçları izlerdi. Önemli olan da o zaten bana göre... Bana söyleyin, bir spor yazarı olsun ki senede minumum 8 Celtic maçı, yine 8 Newcastle maçı, 8 Borussia Dortmund maçı, 8 Bordeaux maçı izlesin...

Kimse işi, gücü, arkadaşı, sevgilisi varken oturup da Racing Santander-Recreativo Huelva maçını izlemez... İzleyen ya aşırı derecede asosyaldir, dışarı çıkmıyordur, ya da bahis oynamıştır, onun için izliyordur... Kimse kimseyi kandırmasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder