21 Temmuz 2009 Salı

Unutulmayacaksın...


Ünlü birisi hakkında vefat etmeden önce bir şeyler karalamadıysam, öldükten sonra da bir şeyler yazmamaya özen gösteriyorum, en azından sıcağı sıcağına, o gün... Yazdıklarım olmuştur belki ama çok nadirdir. Hani daha önceden onu sevmiyormuşum da, öldükten sonra sürüye uymak için yazıyormuşum gibi hissediyorum, insanların hissedeceğini düşünüyorum. Allah'tan Vedat Okyar Amcam için bir şeyler karalamıştım önceden, şimdi rahat rahat yazabiliyorum (bkz: vedat okyar/#16131558).

Vedat Okyar, seni sevmeyen ölsün kıvamında bir insandı. Kendisini bir kez bile görmedim, sevdiğimi, çok baba adam olduğunu söyleyemedim ama eminim ki sırf Beşiktaşlılar değil, benim gibi koyu Fenerbahçeliler ve Galatasaraylılar da onu seviyordu/seviyordur.

Tabii bu saatten sonra ne yazsak boş. Hatırladığım bir şeyi yazmak istiyorum.. Yıllar öncesi, ben 10 yaşımda falanım, Beşiktaş kötü gidiyor, başkanlık seçimleri öncesi galiba, bir maçta yeniliyor Beşiktaş ve maç sonrası röportaj yapılıyor Vedat Okyar ile, "başkanlar kadar param yok, üç kuruş param var fakat adam gibi bir başkan çıkmayacaksa onu da harcarım, biz yüreğimizi ortaya koyarız, başkan adayı olurum gerekirse" gibi bir şeyler söylemişti. Aradan seneler geçti, ona karşı sevgimi azaltacak hiçbir şey yapmadı... En sevdiğim 4-5 Beşiktaşlıdan biriydi -Kazım Kanat'ı da çok severdim genelin aksine- , birer birer gidiyorlar. Zaten doğru dürüst olmayan Beşiktaş muhalefeti, iyice güç kaybediyor...

unutulmayacaksın Vedat Okyar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder