23 Temmuz 2009 Perşembe

Yeni Sezon Formaları


forma, renk, tişört, şort beğenisi kişiden kişiye göre değişir. dolayısıyla birine süper gözüken forma diğerine iğrenç gözükebilir. şimdi 3 çeşit forma var. birincisi çubuklu. her sene giyilen çubuklu formadan biraz değişik kabul ediyorum ama öyle büyük fark yok. zaten olamaz da. diğer sarı-beyaz formaya gelelim, kuruluş forması diyorlar galiba. e bunun enine çizgilisi yok muydu geçen sene? çizgileri boyuna yapmışlar sadece. ne fark var, biri bana anlatsın? son forma, arma diyorlar, evet o güzel. 3 formadan en güzeli o. ben beğendim. bu 3 formanın değerlendirmesi.

ben alırsam -ki param olursa alırım büyük ihtimal- daha önceki yıllarda satılmayan, bu seneden itibaren satılmaya başlanacak olan kaleci formalarından alacağım. iki çeşit satılacakmış kaleci forması. biri lacivert -ki volkan geçen sene de giyiyordu onu yanılmıyorsam-, diğerini tam olarak çözemedim ama arma diyorlar ona da. ne farkı var, tam olarak çözemedim. alırsam, lacivert, açık mavi çizgili formayı alırım.

benim asıl değineceğim konu başka. uzun yıllardır forma almıyorum, 5 seneden fazla oldu. gerçi daha sonra da forma benzeri birçok şey aldım ama (birinin formadan farkı yoktu, fiyatı neredeyse aynıydı, önünde alex resmi olan tişörtü diyorum, bilenler vardır) formaları beğenmediğimden, bir de her sene forma almayı gereksiz gördüğümden forma almadım. aldığım forma da bu seneki arma formasına benziyordu, lennyleonard bilir, ismini bilmiyorum ne yazık ki.

formanın güzelliğinin cidden benim için çok önemi yok "iğrenç" olmadığı sürece. benim için önemli olan sarı olması. evet, sarı takıntım var. fenerbahçe'nin sapsarı giyinmesini istiyorum. ha beğenmiyordur insanlar belki bilemiyorum ama sarı bana daha iyi geliyor, dediğim gibi tercih meselesi. yıllardır, isveç milli takımı olsun, brezilya olsun, fenerbahçe sapsarı forma üretmediği için almak zorunda kalıyorum. bu bir de küçüklüğümde fenerbahçe'nin zaman zaman sapsarı giyinmesi yüzünden kaldı bende. örnek olarak göstereyim (biri gerçi kaleci forması ama o da çok güzel bence)

http://fenerbahce.de/...aneler/1990lar/oguz_cetin.jpg

http://www.turkfutbolu.net/...990/viorel_moldovan.jpg

http://img.blogcu.com/.../yusuffutbol_rusturecber.jpg

bu formaların çok da kötü olduğunu düşünmüyorum açıkçası. bu tarz forma yapsınlar (özellikle rüştü'nün giydiğini) en kötü 2 senede bir alırım...

3 yorum:

  1. appi & nic39
    http://tinyurl.com/nfdz3t

    damir12
    http://tinyurl.com/lleeq5

    YanıtlaSil
  2. evet senin verdiğin linklerdeki formalar da dediğim gibi.

    YanıtlaSil
  3. bende de sirf beyaz olsun diye hayaller kurardim bir zamanlar...

    ama uzak ara en sevdigim formasi Fenerbahce'nin Schalke 04 ile oynanan Istanbul'daki 3-3 lük karsilasmadaki formaydi...

    YanıtlaSil