28 Ağustos 2009 Cuma

2009/10 Şampiyonlar Ligi Kuraları


Kuradır, ankettir bu tarz şeyleri çok severim. Fenerbahçeli olmama rağmen oturdum ve heyecanla takip ettim. Gerçi Jessie'nin 8-9 kişiyi Msn'e toplamasıyla daha da eğlenceli geçti bizim için kura. Ben 3 tarz kura belirlemiştim önceden;

- En zor: Chelsea/R. Madrid/Beşiktaş/Wolfsburg
- En kolay: Sevilla/Cska Moskova/Beşiktaş/Debrecen
- İçimden geçen: Bayern Münih/Juventus/Beşiktaş/Maccabi Haifa

İçimden geçenden daha kolay bir kura çekti Beşiktaş. Tabii hedefin de ne olduğu önemli burada... 3. sırada bitirmeyi yeterli görenler için benim içimden geçen daha iyiydi. Ama çekilen kurada, yani Manchester/Cska Moskova/Beşiktaş/Wolfsburg grubunda 2. de olabilir Beşiktaş 4. de... Kesin ilk 2'ye giremez diye bir şeyi kimse söyleyemez. A, C, E, F gruplarında ilk 2'ye girmesi imkansızdı Beşiktaş'ın. D grubunda da çok zordu. Hedefi 2.'lik olanlar için gelebilecek en iyi 3 gruptan biri geldi Beşiktaş'a. Wolfsburg tabii şanssızlık oldu, ben Manchester'ın ardından Wolfsburg'un grubu 2. tamamlayacağını düşünüyorum ama futbol bu, her şey olur. Ama Beşiktaş'ın 3. torbaya son sırada girdiği, 2. torbadan gayet kolay bir ekip çektiği düşünülürse, daha da kötüleri de olabilirdi diyerek şükretmek lazım... G grubu dışında çok kolay bir grup yoktu zaten.

Diğer gruplar ile ilgili de kısaca bir şeyler yazayım...

A grubu: Bordeaux sürpriz yapabilir ama sürprizden kastım son ana kadar ilk 2'yi kovalaması. Bayern ve Juventus zor da olsa Bordeaux'yu geçip üst tura yükseleceklerdir. Maccabi'ye de yazık oldu.

C grubu: Zürich yerine Wolfsburg gelseydi, tartışmasız en zor grup olurdu. Bordeux gibi Marsilya da zorlayacaktır ilk 2'yi... Hatta bu kadar zor bir gruba gelmeseydi üst tura yükselirdi. Ama çok zor... Zürich "0" çekebilir.

D grubu: Chelsea 14 puanı geçer, A. Madrid ve Porto da kafa kafaya gider gibi geliyor bana. Burun farkıyla da A. Madrid önde benim için. Apoel de "0" çekerse şaşırmam.

E grubu: Al sana bir "0" puanlı grup daha. Debrecen, en zayıf halka seçildiniz, güle güle... D grubu gibi geçmesini bekliyorum bu grubun da. Ama Lyon 1. olursa da şaşırmam açıkçası...

F grubu: En acayip gruplardan biri... Barcelona ve İnter'in 14'er puan yapabileceğini düşünüyorum. Tabii Rusya ve Ukrayna deplasmanlarında puan bırakabilirler. Rubin Kazan inşallah renk katar lige... İçimden bir his Kiev sonuncu olacak diyor.

G grubu: En kolay gruba geldik... Tabii Sevilla en güçlüleri ama 3. torbadan gelen Stuttgart 1. sırada tamamlayabilir grubu. Rangers'ı da herkes hafife alıyor. Sürpriz yapabilir.

H grubu: Alkmaar ters takım. Van Gaal'in ayrılmasına rağmen farklı skorlar aldılar sezon başı. Arsenal'in ardındaki takımlar aynı Beşiktaş'ın grubundaki gibi... Çok gol olur bu gruptaki maçlarda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder