28 Ağustos 2009 Cuma

2009/10 UEFA Avrupa Ligi Kuraları Öncesi


Öncelikle söyleyeyim, bu akşamki maçları izle(ye)medim. Nedenini Tuncay ile ilgili yazdığım postta belirtmiştim...

Aston Villa ve Zenit dışında -Metalist Kharkiv de sayılabilir- elenen önemli bir takım yok Play-off turunda... Fenerbahçe kılpayı kaçırdı ilk torbayı. Galatasaray ile birlikte 2. torbada. Fenerbahçe'nin 52.445 puanı var, 2. torbadaki son takım olan Bükreş'in 53.781... Neyse çok da önemli değil. Torbalara baktığımızda; Şampiyonlar Ligi'ndeki birçok takımdan daha güçlü ekipler olduğunu görüyoruz... Bir tarafta Debrecen, Maccabi Haifa vs... Diğer taraftar Valencia, Roma, Werder Bremen. Şampiyonlar Ligi'nin adı değişse iyi olacak... Gerçi eskisine göre daha çok şampiyon katılıyor artık ama yeterli değil bence. Ya sadece şampiyonlar katılsın, ya da adı değişsin... İstediğim takımlara gelince;

- İlk torbadan Roma'yı istiyorum Fenerbahçe'ye. Roma'yı istememin sebebi son birkaç yıldır Spalletti'nin ekibini çok yakından takip etmem ve sevmem. Vucinic'i şöyle bir izleyeyim istiyorum... Ha takımların güçlerine baktığımda, PSV, Ajax, Bükreş, Benfica gibi ekipler daha makul... Panathinaikos'u ters geldiği için istemiyorum.

- 3. torbadan gelen takımdan 4 puan almalı iki takımımızda. Zor geldi, kolay geldi bunun mazareti yok. Levski Sofya gelse hiç fena olmaz. İstemediklerim ise, Bilbao, Fulham, Hertha Berlin ve AEK...

- Son torbada ise, Genoa öne çıkıyor Şampiyonlar Ligi'nde son torbada olan Wolfsburg gibi... Genoa dışındakilerin hepsine eyvallah derim. Biraz da Toulouse tabii ki. BATE Borisov geçiyor içimden...

Özet olarak, içimden geçen, daha doğrusu istediğim grup Roma/Fenerbahçe/Levski Sofya/Bate Borisov... En zor grup nasıl olur, Valencia (Aslında Roma yazacaktım ama son torbada Genoa'yı yazabilmek için yazmıyorum)/Fenerbahçe/Fulham/Genoa... En kolayı nasıl olur, Bükreş/Fenerbahçe/Dinamo Zagrep/Sheriff...

Yazdığım her şey Galatasaray için de geçerli... İnşallah iyi kuralar çekilir...

3 yorum:

  1. Roma galatasaray'a gelsin istiyorum. O stadda bir hesap var Roma ile kapatılmayan. Ama Emre Aşık gidemeyecek :)

    YanıtlaSil
  2. ben daha önceden birbiriyle eşleşmeyen takımların eşleşmesini isterim hep. :)fener'in de ilk torbadan panathinaikos ve bükreş ile hesabı var :)

    YanıtlaSil
  3. Psv ve Fener ayrı torbalarda olucak ve eşleşmicek ?
    Psv Fener Slavia Touluse olur cok da iyi olur
    Scugnizzi yeniden yazmana sevindim ve başin sağolsun üzüldüm arkadaşin ve senin için

    YanıtlaSil