21 Ağustos 2009 Cuma

Fantasy Premier League


Piyasada birçok fantezi futbol oyunu var. Sporx, Ntvspor, Lig Tv'nin bizimkilerden bildiklerim. Lig Tv'nin ki çok kötü. Diğerleri idare eder, Sporx'in ki daha iyi Ntvspor'unkinden. Sezon boyu oynamayı düşünüyorum. Benim bildiğim en iyi fantezi futbol oyunu ise, Fantasy Premier League. Premier Lig'in resmi oyunu zaten. Daha iyisinin yapılabileceğini sanmıyorum. Her türlü ayrıntı var oyunda. Kadrolar hep güncelleniyor, sakatlıklar vs. belirtiliyor. Kadroyu her hafta baştan aşağı yenileme şansınız yok, 1 oyuncu bedavadan değiştirme hakkınız var, diğer oyuncular için oyuncu başına 4 puan siliniyor. Kaleci 1 gol yerse eksi puan almıyor, tam tersi ne kadar gol kurtarırsa o kadar puan kazanıyor. Oyunda yapılması gereken, defans oyuncularından birini kaptan seçmek ve o hafta gol atmasını, asist yapmasını beklemek. Deli puan getiriyor çünkü... Örneğin Defoe hat-trick yaptı bu hafta, attığı gol başına 4 puan ve toplamda da 17 puan kazandırdı. Fakat Liverpool'un beki Johnson, 1 gol, 1 asistle 18 puan kazandırdı. Kaptan seçildiyse, 2 kat puan kazandırıyor, 36 yani...

Ekşi Sözlük'ün de bir ligi var. Üye olmak için "981991-197546" nolu kodu girmek gerekiyor. Şimdiden herkese başarılar...

5 yorum:

  1. Zidane hakkindaki entry ni okuduktan sonra ikimizin ayni kaptan yemek yedigimize inanmaya başladim.

    YanıtlaSil
  2. En iyisi Yahoo'nun oyunudur.

    Oyunu sadece gole endesklemiyor. Mevkiiye ve gerekliliklerine göre yapılan unique bir puanlama da var. Gol atamayan bir forvetten 15-20 puan alınabiliyor misal. Keza yenilen bir takımın stoperlerinden de.

    Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. tavsiyen için teşekkür ederim abi, üye olacaktım fakat yahoo mailim yok (vardı da kullanmıyorum, şifresini falan unuttum), zor geldi...

    YanıtlaSil
  4. Yazmayi biraktin galiba ilgiyle takip ediyorduk oysa ki :S

    YanıtlaSil
  5. başladım yeniden... açıkladım üstteki postlarda bakabilirsin :)

    YanıtlaSil