18 Ağustos 2009 Salı

Son Günlerden Kısa Kısa


- Son günlerde hiç yazasım yoktu. Birçok maç izledim ama hiçbiriyle ilgili bir şey yazamadım.

- PSV-Ajax maçının ilk 60 dakikasını seyrettim pazar sabahı. Aslında 1.30'da başladı Türkiye saati ile ama ben 1'e çeyrek kala kalktığım için benim için sabah oluyor. Üst oynamıştım, beklediğim gibi oldu. Luis Suarez formunda. Ayrıca iki takım da önemli defans hataları yaptılar yine. Isaksson'un ilk goldeki hatası ona yakışmadı. Balazs Dzsudzsak adlı futbolcuyu ilk defa dikkatli bir şekilde izledim, toplara harika vuruyor, çok güzel 2 gol attı -birini sonradan izledim-.

- Akşam üzeri Tottenham-Liverpool maçı vardı. Bu maça da üst oynamıştım. Uyuya kaldığım için maçın ilk yarısını izleyemedim, Tottenham'ın daha üstün olduğunu yazmışlar ilk yarıda Ekşi Sözlük'te... İkinci yarıda oyun gerçekten zevkliydi, goller de geldi. Gerrard çok değişik bir penaltı attı, kaleci ortada dursa topu çok rahat tutardı. Maç 2-1 olduktan sonra Liverpool tek kale oynadı fakat beklenen golü atamadılar. Ayrıca bana göre son dakikalarda -86'ydı galiba- hakem Voronin'in düşürüldüğü pozisyonda Liverpool'un penaltısını vermedi. Liverpool'lu olsaydım, bu mağlubiyete üzülmezdim, çünkü takımın kötü oynadığını söyleyemeyiz. Örneğin, birkaç gün sonra Stoke maçı var, Stoke lige çok iyi başladı ama Liverpool'un bu maçı farklı kazanacağını düşünüyorum.

- Fenerbahçe-Sivas maçı vardı daha sonra da... Net bir şey var, Aragones'le sahaya çıktığımız maçların %90'ından daha farklıydı sahada Fenerbahçe... Belki galip gelemeyecektik, Volkan art arda o topları çıkarmasa... Ama önemi yoktu. Ruhsuz değildi takım. Son dakikaya kadar koştular, harika 3. gol de bunun kanıtı. Emre, Volkan, Andre Santos, Gökhan Gönül gibi isimler öne çıktılar. Cristian hala gözüme giremedi. Bekliyorum 3-4 hafta daha... Her yerde Alex'in 1 ay oynayamayacağı yazıyor ama resmi sitede Sion maçına yetişmesinin zor olduğu yazıyor. Neden böyle yazmışlar 1 ay yoksa anlamadım... Ayrıca Fenerbahçeliler bir maç iyi oynadık diye havaya uçmasınlar. Sion ve Diyarbakır maçlarında da iyi oynayacağımızın garantisi yok. Ligin ilk haftaları bunlar, her şey olur.

- Pazarı Bilbao-Barcelona maçıyla kapattım. Messi-İbrahimovic-İniesta gibi önemli eksikleri vardı Guardiola'nın ekibinin. Ki ilk yarıda da öyle üstün bir oyun oynamadılar. Bilbao golünü attı, fena oynamadılar. Fakat ikinci yarıda çok iyi pas yaptı Barcelona ve sonuca gitti. Pedro diye 87'li bir çocuk var, ilk kez izledim, ilk golün asistini yaptı, ikinci golü de harika bir şekilde kaydetti.

- Dün Beşiktaş-Antalya maçını izledim yarım yamalak da olsa... Nobre'nin tek santrfor oynamasına karşıyım. Ayrıca Bobo'nun da sol açık oynamasına... Ama 60 yaşındaki Mustafa Hoca elbette bazı şeyleri bizden iyi görüyordur, hatasından dönecektir diye düşünüyorum belli bir zaman sonra istediği olmazsa. Antalyaspor'un kadrosu tek tek bakıldığında gayet güçsüz, ama ben özellikle ilk yarı beğendim Şifo Mehmet'in öğrencilerini. Gayet iyi mücadele ettiler, fakat daha sonra Tello faktörü ortaya çıktı. Tello Beşiktaş'ın son 5-6 senedeki en iyi transferidir bana göre. Çok ucuza aldılar, maksimum katkı sağlıyor takıma. Şu maçlar da seyircisiz hiç çekilmiyor, ceza verilecekse gerekirse Şırnak'ta oynansın maçlar ama taraftarsız olmasın...

3 yorum:

  1. Son senelerde ucuza alınıpta çok yararlı olan 3 oyuncu tanıyorum.Biri dediğin gibi Tello diğerleride Ekrem Dağ ve Gökhan Gönül.

    YanıtlaSil
  2. Cristian in begenilmesi icin ne yapmasi gerekiyor? 82 pasta 80 nini dogu kullanmiş oyunu yonunu kac kere degiştirdi 5-6 tane kritik mudahalede bulundu fenerin aradigi oyuncu degil dersin anlarim ama nedir bu begenememezlik anlamadim gitti bi tek sen degil genel olarak cristian in tek eksisi biraz yumusak olmasi biraz agresifleşirse cok daha iyi olur suanda benim gozumde fenerbahce obi mikel ini buldu..

    YanıtlaSil
  3. ben fenerbahçe'nin aradığı futbolcudur, değildir demedim. sadece 3-4 hafta daha beklemek gerektiğini yazdım. bunu yazmam kötü bir futbolcu olduğunu düşündüğüm anlamına gelmez.

    YanıtlaSil